Craft beer festival

In scurta mea poposire la prima editie a acestui festival va pot impartasi umila mea parere, sincera si nealterata de alte surse trollante.

Prima problema pe care am intampinat-o a fost unde anume se petrece acest festival, noroc mare cu taximetristul care a mai adus ceva lume si ne-a explicat cam ce si cum. Odata intrat in incinta festivalului, dupa ce am platit evident cei 15 lei taxa de intrare, atmosfera mi-a adus aminte de vama, lume asezata pe jos, sezlonguri, relax, ceva desprins dintr-o gradina de vara.

Si asta a fost de bine, berea a fost si scopul vizitei mele aici, dupa o IPA si un spice oddity viata deja devine interesanta, muzica a fost buna, vremea ideala, a fost o experienta pozitiva.

Cam scump totusi, asta a fost sentimentul meu, gen ok, platesc intrare 15 lei, dar 15 lei la fiecare bere deja cheltui 100 lei in 2 ore. La un astfel de festival te astepti sa gasesti o blonda buna, ieftina, sa curga valuri, rauri, mari si oceane de bere – nu neg calitatea, o apreciez in detrimentul cantitatii – doar ca optinea asta nu a fost – si as fi vrut sa fie acolo. De aici probabil si comentarii gen “oktober fest hipster version” – ceea ce nu e neaaparat adevarat.

E prima editie si a fost ok, lume faina, relaxata, muzica buna – ce sa-ti doresti mai mult?

Leave a Reply

