Incotro?

Nu am mai scris de ceva vreme pt ca idioti, pt ca media de doi lei si pt ca Romania. Trecand peste jenibil, tristete si 23C in Februarie, iata ca 2016 aduce si lucruri bune, Deadpool, Clean Bandit la Untold si mai multa lume la DNA, parchet si racoare, face sens sa ma apuc iar de scris – ca daca sunt liber e mai scump …

O veste mare este  revista.nivelul2.ro – revista LEVEL renascuta din propria censusa, singura colectie pe care o car din chirie in chirie pt ca games is life.

Alta veste minunata e redeschiderea celui mai iubit restaurant din Bucuresti – bine vag “restaurant”, plimba tava suprema e mai indicat – IKEA. Aproape ca m-am panicat acum o luna cand m-am dus p’acolo, am zis ca vine apocalipsa daca nu mai sunt chiftelute suedeze.

Am scapat de Cristi, ba Cristi … mi-au trebuit 3 vizualizari sa inteleg … bai, care e faza … de ce e viral acest bullterrier care roade o cizma de cauciuc, a fost cel mai penibil viral romanesc de la “telecomande”.

Like-ul de FB s-a upgradat, inseamna ca peste 10 ani, daca suntem cuminti … primim si butonul de dislike.

Dam inainte, ca inainte era mai bine …

 

Leave a Reply

