BIAS 2015

Primul show aviatic la care am participat a fost o amestecatura de wooooow si whaaaaaat the fuuuuun?

Am trecut de la extaz la caterinca de autobaza fix cat ii ia lu’ Eurofighter Typhoon sa ajung de la mach 2 la mach 3 … nu spun ca aveam super asteptari, doar ca intre glumele lu’ Pavel Bartos si acrobatia unui avion e diferenta ca de la dat cu batul la dat cu sabia laser, serios … inteleg ca trebuie sa vorbesti in microfon 5 ore dar parca si sa o arzi intr-o caterinca de babete din 32 … nu e frumi.

Am zis sa va delectez initial cu partea frumoasa, spectacol am avut, corturi pentru a tine uscata multimea avida de spectacol de asemenea, piloti talentati – fara doar si poate, romani, straini – toti au fost buni, de la planorul sexy pana la elicopterul Puma – chiar au demonstrat mare clasa, mi-a placut ca si prima experienta si spun ca as mai veni si la anu’ cu mare drag.

Ce nu mi-a placut?

In primul rand cozile odioase de la orice vroiai sa-ti iei, se stia ca vor veni mii de oameni, nu pui 5 standui cu bere la 5000 de oameni … e un pic nerealist. Apoi nu mi-au placut oamenii inconstienti – nu aduci un copil de 3 luni la un show aviatic, e un zgomot infernal pentru mine – care am fost la concerte rock in primul rand lipit de boxe – ala mic surzeste naibii – nu e normal sa-l duci la sute de decibeli.

Elicopterul Redbull … frate, eu sa am un elicopter si bani cat au aia – pai umpleam de lasere si boxe, puneam vocea lu’ Arnold cu celebrele vorbe “Get back to the choppah …” si faceam niste treceri cu sunete de mitraliere si rachete sa impresionez … nu vii in 2015 cu “fal fal” si gata, sa ma sune baietii si le dau idei epice.

Dar hai sa termin cu prostiile si criticile … am uitat de toalete – era si asta de comentat – dar a fost frumos … a … mai era muzica de la final in neconcordanta cu exploziile si … bai gata, a fost frumos, 10 … hai nu perfect zecele … un 8 solid.

* multumesc Irina pt poze 😉

Leave a Reply

