Top 5 filme care m-au plictisit

1. FIFTY SHADES OF GREY – no comment (nu l-am vazut si nici nu am de gand).

2.Whiplash – am inteles, un tobosar bun, un profesor mai exigent – pun pariu ca daca te duci la noi la conservator gasesti minim 5 ca el sau mai nebuni – … dupa ce l-am terminat am cautat Concertul – 2009 si l-am mai vazut o data, ala film bun !!!

3. American Sniper – redneck on the hunt … nici macar o umbra de arta sau joc actoricesc, mai adaug si momentul cu papusa de o calitate indoielnica, pai ma … tu vrei sa iei Oscarul si nu pui un bebe real pt doua cadre? Bine, am inteles, ‘mericanii tre’ sa sufere si ei … ca “e in razboi”, e criza, “(introdu scuza pt bocit)” dar sa zici ca e un film bun … mai bine te intorci la Mireasa pt tata.

4. The Interview – aceleasi poante ostenite, dupa ce l-am vazut in Bad Neighbours pe Seth Rogen gol calare pe nevasta-sa din film … nu mai pot sa gust umorul lui, o data ce vezi anumite chestii ramai cu sechele. Revenind la subiect … e slab, vag comic, satira am prins-o, daaaaaaar …  Dictatorul lui Sacha Baron Cohen e cu 3 nivele peste din orice punct ai analiza.

5. Interstellar – atata valva ce a produs … am zis ca trebuie sa fie un sf decent … forumuri, ziare, facebook, zarva … panica – a fost un sf mediocru … pana la “revolutionar”, “epic” … serios … daca iei omul pesterii si-l duci la IMAX … posibil … dar in 2015 … nu cred …

Bonus: The Cobbler – Adam Sandler … noroc de Steve Buscemi ca mai aduce un pic de calitate dar atat, vesnicile clisee, evreii si dominatia mondiala, am ras la comedia asta ??? … nu-mi aduc aminte, un film pt americani sau maxim copii de 7 ani … a nu … ca sunt cateva faze <15, pentru batrani? Nu cred, ca moare un personaj … si un pic de violenta … la naiba … pt cine e filmul asta?

Leave a Reply

