Cut si Paste pt Zyan

Inainte sa incepem dezbaterea acestei probleme, sa va explic un pic lumea vazuta prin ochiul meu de est european semi comunist batran in legatura cu occidentul – in special relatia parinti copii. Am stat in Irlanda 6 luni si am avut ocazia sa inteleg cum stau lucrurile pe acolo. In primul rand nu exista notiunea de copil ascultator, ca acolo daca ii tragi una peste fund cand ala micu iti arunca o farfurie in cap te face “child offender” si parintii au urmatoarea politica: “Da-i ce vrea numa sa taca!!!” Nu spun ca e un lucru  rau, din punct de vedere financiar isi permit sa arunce cu euroii in copii, dar pentru ca odrasla prinde tupeu nu mai e decat un pas pana devine idiot cu acte in regula. Obisnuit sa obtina cam tot ce vrea, un adolescent din vest ajunge subiectul meu de bascalie.

Daca x nu face cum zic ma tai sa moara mama!!! Si baaaaaam … nu se taie pt copiii muribunzi si hamesiti din africa, nici pentru rinocerii albi pe cale de disparitie sau mai stiu eu ce cauza seminobila hipstereasca … doar pt ca unul din nu stiu ce trupa de “baietei” s-a decis sa fie pe cont propriu. Am supravietuit toti cu bine cand a plecat Robbie Williams din Backstreet Boys, voi de ce nu ati putea?

Imi si imaginez una de 15 ani, spalata pe creier, de se crede mai printesa decat Sanziana Buruiana cum boceste ea in camera ca vai … drama … durere … viata ei nu are rost. Daca eram ma-sa o internam la nebuni doua saptamani … semnele sunt clare, e dusa cu pluta pe Amazon dus si intors …       11111332_1562680550677254_1487478877_n   … pai sa-mi faca mie copilul o glumita de asta … dar vai … abia astept … cred ca-l si filmez sa vada mai tarziu cat de penibil era …

Leave a Reply

