Rebecca

Erau 5,6 gagici la masa. Se vedea cine e alfa acolo, tzipa ca sa se auda, facea glume proaste numai s-o bage gasca in seama si toate radeau fortat. Cand una dintre ele nu radea, era sagetata de o privire echivalenta cu un glont.

Si am intrat in joc, nu pentru a-i demonstra tipului de langa mine ca e fatalau sau ceva, pur si simplu ma plictiseam. Din prima 2 cosulte, bam-bam, habar n-avea ce a lovit-o, am zambit in sinea mea, jocul devenea interesant.

Dar nu ea era target-ul meu ci fix tipa de langa ea. Asa ca am continuat, am dansat in replici si a inceput sa puna mana pe mine, am glumit, jocul era dus destul de bine, si nici nu incepusem cu artileria grea cand ce sa aud … stii, ar trebui sa profiti acum, cat sunt ametita, nici de revelion n-am fost asa.

Atunci mi-am dat seama ca am ajuns prea tarziu, tipa deja era in stadiul 3 de betie, mai tarziu la un sfert de ora avea sa pice peste monitorul de pe scena, evident cantam si n-o bagam in seama.

Nu pot profita de slabiciunea unei femei, nu intr-un caz ca cel de mai sus, la naiba, uneori castigi, alteori inveti.

Leave a Reply

