Oblivion

Un sf bun n-am mai vazut de ceva vreme, dupa reclame si avantul marketingului speram ca titlul de mai sus sa-mi potoleasca pofta, asa ca am pus filmul acum o saptamana. Am luat floricele, am zis sa-l primesc cum se cuvine. Teapa, dupa juma de ora m-a luat somnul, dar nu asa … la modul plictis, la modul grav cu sforait.

Am zis, bai Tom … te-ai prostit atat de grav de la ultima Misiune Imposibila ca ma omori cu zile.

A 3-a zi mi-am facut curaj, l-am deschis devreme, am baut o cafea si mi-am propus sa-l dau gata orice ar fi. Si am reusit, adevarul ca a 3-a zi a fost cu noroc.

Filmul nu e prost, doar ca … e slab, e atat de slab ca am avut impresia ca e Ziua independentei cu mai putini actori. Serios … daca pui filmele astea doua cap la cap, zici ca-s din aceeasi mama.

Actiunea tragea sa moara pana la jumate cand devine ceva mai captivant, Morgan Freeman nu stiu cum de a jucat in asa ceva, ca mi-a dat cu virgula.

Sa-i dau un 7, nu va uitati cu vre-o fata ca fie nu intelege, fie se plictiseste, fie adoarme – de vazut doar daca n-aveti nimic fenomenal de crosetat.

Leave a Reply

