Pacific rim – Cercul de foc

Azi am fost la film, merg atat de des ca am aflat cu oarecare uimire ca am acumulat 40 lei numai din puncte bonus. E genial sa mergi la film si sa fie 5 insi in toata sala, am experimentat, am constatat ca randul G este “the shit” – si depinde de sala, daca e mica sau mare, oricum, acolo la mijloc e cel mai bine. 3D-ul vine bine, e ca si cum ai fii milionar si te-ai uita fix la tine acasa din sufragerie.

Sa revenim la film, clar nu-ti lua femeia cu tine, o sa adoarma, o sa vrea acasa, o sa toarca, etc. … ia mai bine 2-3 tovarasi, daca le-a placut Transformers, cu atat mai bine … ca e de vazut.

Povestea nu e de dat pe spate, in filmul asta realizezi ca se vrea mare, explozii, distrugeri, toate cele, … hai si 2-3 faze hazlii, dar nu atat de multe pe cat s-ar dori.

In general merge pentru copilul din tine, pentru robotei si pentru expresia care ti-o lasa 3D-ul, pentru ca este 3D din plin.

Nota finala, 7,5 – e multa actiune, un pic de drama si catat american propagandist. Dar pe langa alte filme mai cu pretentii, asta e decent.

Leave a Reply

