Now you see me – Jaful perfect

Am fost la cinema dupa multe luni, cu niste prieteni buni, am ajuns la VIP prima data. Atunci intelegi ce simte lumea buna cand se duce la film. Nachos, floricele, bere, cafea – gratis, cat cuprinde … si daca vii mai devreme, bufet suedez pt o gustarica. Ce sa mai, viata nene …

Revenind la film, pot sa va spun ca am avut un deja vu, am avut impresia ca am mai vazut filmul asta acum ceva timp … ori innebunesc, ori capat abilitati de prezicator … in cola zero.

Actiune, intriga, Morgan Freeman,Woody Harrelson,Jesse Eisenberg, mai vreti?
Este, de toate pentru toti, bang bang, sexy time, razi serios la cateva faze.

Pe scurt si fara sa stric povestea, ca poate cititi aici si va ia o pofta de cinema, se rezuma la 4 indivizi, magicieni, scamatori si abramburici, care uimesc audienta, dandu-le 3 milioane de euro. Mai departe nu va mai spun nimic, va las sa vedeti filmul pentru ca merita.

Eu ii dau nota 9, merge vazut cu jumatatea, garantez ca n-o sa sforaie pe la jumatatea filmului.

Leave a Reply

