NFS World – Ultimul post

Am deschis jocul dupa vre-un an. Am vazut ca oamenii s-au apucat sa mai adauge niste achievement-uri dar degeaba. Fara sa bagi bani, jocul asta pur si simplu e un cumul de frustrari care vor dezamagi orice om normal la cap.

Am jucat pe contul 2 – lvl 37 cu un Camaro super tunat si am fost ultimul cam in 99% din cazuri. M-am suparat, am trecut pe primul cont, ala de la inceput, LVL 50 – am luat BMW-ul tunat monstruos si gici ce, al treilea din 6.

Am decis sa nu mai scriu nimic despre acest joc pt ca nu mai e nimic frumos, nou, inovativ si constructiv in el. Gran Turismo e la ani lumina in fata, pana si NFS The Run e mai bun ca asta, nu mai zic de NFS Underground 1 si 2 care dau clasa.

Scopul jocurilor e sa te distreze, sa te binedispuna, nu sa joci cu 5 codati si sa termini vesnic pe ultimul loc, conducand perfect.

E o prostie, aici pun punct. De timpul ala mai bine jucati orice alt NFS, mai putin ultimul, ca se joaca cu 3 maini, eu nu pot sa-l joc din mouse si tastatura …

NFS World, ai fost dragut, m-ai tinut mult timp in fata calculatorului, dar e vremea sa jucam altceva.

Leave a Reply

