NFS – The run

Daca n-am mai jucat NFS World am zis sa pun mana pe asta nou sa vedem ce stie.

Grafic jocul e minunat … insa te tine atat de bagat in priza ca nu prea ajungi sa te bucuri de frumusetea peisajului. Fiind cu bunghiul mai tot timpul pe adversari … deja esti in New York.

Povestea e simpla, poate prea simpla dar bine ca este iar prin “quick time events” – pare simplificat grav – urmaririle din afara masinii nu au fost pe gustul meu si tind sa detest valul curent de jocuri, parca din ce in ce mai simple …

Mi-as fi dorit mai mult realism si in gameplay. Nu e diferenta intre automobile cu tractiune fata, spate sau 4×4. Toate se conduc la fel si diferenta ar fi marca si care ajunge la o viteza mai mare. E un arcade reusit, care merita jucat si mai ciudat e ca da dependenta, pe principiul … hai mai bag cativa kilometri … te rezesti in New York si-ti dai seama ca mai vrei, traiesti cu sentimentul ca … ar mai fi mers.

Eu dau un 8 acestui joc, ii dadeam mai mult daca nu era atat de scurt.

BONUS – Jucati-l pe TV minim 80 cm FULL HD – MERITA !

Leave a Reply

