NFS World – Updates.

Am ajuns level 48 … si daca nu faceam doua prostii grave – am cumparat un Ford GT … mare greseala … probabil ca acum aveam si eu BMW-ul meu.

Dupa cum am mai spus, nu am bagat nici un leu in acest joc, da … se poate juca si asa, desi n-o sa iesi primul in curse, Corvette-ul meu tunat frumusel, iese cam locul 2-3 daca nu ma lovesc de pereti / oponenti / decor.

O mare adaugare in acest joc sunt DIAMANTELE, in fiecare zi trebuie sa culegi 15 diamante puse intr-o anumita zona, si asa te obliga sa intri zilnic sa le culegi. Evident ca n-o sa reusesti, mai pleci la mare / munte / turci / bulgari / tara … si se duce munca ta pe apa sambetei. Asa obtii foarte usor experienta, bani si foarte important … piese care in mod normal le obtii foarte greu sau trebuie sa le cumperi. Dar exista si o parte mai nasoala, fie ca la un moment dat iti dau power-up-uri … in loc de piese … fie le crapa serverele si nu te poti loga … iar pierzi munca pe X zile.

A doua mare schimbare, cred ca si cea mai importanta … cresterea in nivel devine egala cu zero … daca inainte experienta conta in skill-uri, acum nu mai conteaza ce experienta / nivel ai … acum skillurile se pun direct pe masina, astfel quick start-ul, nos-ul, si cam toate power-up-urile se pun pe masina … urat.

Daca pana acum BMW-ul facea regula ca cea mai tare masina din joc, aparitia Koenigsegg, a unor Porsche … a cam dat peste cap echilibrul din joc, acum acetse masini – evident cumparabile pe bani – te fac sa ajungi primul. Astfel pt unu care nu vrea sa bage bani in acest joc ii va fi mult mai greu sa ajunga primul.

Cu toate partile rele insa, jocul a devenit mai acceptabil, toate modificarile astea sunt binevenite … daca si serverele ar sta in picioare si daca banii din joc ti-ar folosi la cumparat piese mult mai bine tunate, atunci clar am asista la un joc mai bun.

Cum si o piata in care sa se vanda parti componente / masini SH – ar da o rejucabilitate si mai multe optiuni.

Spre final pot sa spun ca e loc de mai bine, NFS-ul online e un joc mediocru ce te tine multe ore la pc, dar sunt prea putine optiuni, lipsa misiunilor, o componenta multiplayer subdezvoltata … mult potential nefructificat.

Ramane de nota 7, NFS Most Wanted sau Carbon sunt net superioare.

One thought on “NFS World – Updates.

  1. Am trei masini in stoc:
    BMW M3 GTR E46,cu parts puse pe el 673 652 624 (viteza 336 Km) cu timp scos – 4”47”22
    Corvette Z06 Beast am pus parti pe ea ca la balamuc si am facut upgrade pana la urmatoarele setari :
    717 682 657 (viteza de 349 Km ) timp- 4”43”13”
    Lamborghini Murcielago LP 640 cu parts upgrade la setare de: 684 662 621(341 Km) timp- 4”37”72”ideea este ca Corvetul este mult mai slab si scot timp mult cu el comparativ cu Lamborghini Murcielago si nu inteleg de ce?Toate cursele au fost facute la Team Escape pe Late Departure T3. Poate cineva sa ma ajute ? Sa-mi explice care este misterul? Mentionez Corvettul este rigid in directie comparativ cu Murcielago(BMW M3 GTR E46 este bun la directie) si l-am cumparat cu boost si parts la fel ma asteptam sa mearga mai bine dar sunt dezamagit .Murcielago l-am luat la lev 50 cu bani din joc si am bagat doar piese picate ( doar 2) si merge mult mai bine .Va rog sa-mi explicati fenomenul!

Leave a Reply

