Echilibru

Sunt un tip cerebral, poate prea tipicar cum zicea Pisoi acum vre-o 2 zile, dar asta nu inseamna ca sunt un tren ce merge pe o sina dreapta, fara statii, constant, rectiliniu si uniform.

Am incercat in delungul vietii sa fiu cat mai echimibrat, am dus uneori la extreme limitele, alteori pluteam in deriva si de cele mai multe ori am fost pe centru. Si din toata experienta mea, cel mai bine e pe mijloc, acolo, cat mai drept si moral. Ca pana la urma pe cine vrajesc eu? Pe mine ? Hmmm … pai tocmai pe mine nu trebuie sa ma mint, dar uite ca o fac si asta nu e bine.

E greu sa fentezi sinusoida, sa te tii acolo sus cand mai tot trendul te duce la vale ca un torent (fara seed-uri), nu-mi iese, e intrecerea vietii – tu cu tine insuti.

Nu cred in luptatori, aia de spun ca trebuie sa lupti in viata pt orice, pur si simplu mi se pare gandire de ev mediu sa fii agresiv in ziua de azi. De ce mi-as creea antipatii in 2012? Exista fineturi grave ce minti iscusite le ginesc de la mile marine departare dar care marea gloata de ignoranti nu le vede nici daca le bagi in ochi.

Si uite prima insomnie pe 2012, am vazut azi ninsoarea ca prima data in viata mea, era asa de lipsita de orice sentiment, pur si simplu cadea in nestire, “urgie” cum le place s-o porecleasca stiristele la TV. Alb, curat … imaculat, totul e ca de basm – bine, daca trebuie sa ajungi musai undeva cu masina ai putea sa-i spui lejer poveste horror dar nu am masina, drept urmare nu pot fi empatic in aceasta situatie.

Revenind pe subiect calare, ce pot sa spun, cand toate o iau la vale trebuie sa te tii cat mai drept, apoi cand te simti in al 9,9999 cer s-o arzi lejereanu si increzator – pt ca atunci cand tragi linie sa fii mai sus de zero, aia conteaza.

Cel mai important, atunci cand ai ajuns in minus, sa nu te minti ca e bine, sa accepti ca e de nasolie si sa te ridici. Aia e esenta, principiul si teoria – la aia ader si eu, pana la urma conteaza sa fii om.

Leave a Reply

