Nvidia GeForce GT 440 vs Radeon HD 6670

Avem 100 $ si prin urmare vrem sa jucam ultimele jocuri pe PC-ul din dotare. Dar cum nu avem vre-un avion in carcasa aia “Deluxe” – e clar ca bugetul nu se intinde peste suta de coco, asa ca in granita asta de pret, alternativele sunt cam astea doua.

De ce nu altceva?

Pt ca majoritatea suntem saraci, deci nu avem surse de 650 W, a da 900 ron pe o placa video cand ai un pc de 400 ron e ca si cum ti-ai pune turbo pe un trabant, suna bine dar investitia e degeaba. Plus ca nu toti avem monitoare de 27″ cat sa jucam in HD.

Daca aveti una din cele doua, va rog sa comentati – ce jucati, in ce rezolutie, pe ce configuratie … etc.

Pun si un pool sa va dati cu parerea.

2 thoughts on “Nvidia GeForce GT 440 vs Radeon HD 6670

  1. este foarte tare placa gt 440 dupa parerea mea am monitor full 1080p si joc orice joc la setari medii pe 1920×1080 unele chiar la ultra ex assasin revelations sau mass effect 3 unde am peste 25 de fps si consuma si foarte putin curent oricum eu am dat 350 de ron asus gt 440 de pe emag si st foarte multumit de ea niciodata nu am avut probleme temperatura maxima nu a trecut de 60 de grade deci nota 10 la banii ei apropo scor in windows 7 64 bit 6.9

  2. si apropo configuratia intel i3 540, 6 gb ram ddr3 1333mhz, asus gt 440 ddr5, hdd 500 gb si joc linistit cel mai pretentios joc la 1920x1080p cu setari decente ba chiar foarte bune in unele jocuri si nici o problema cu drivere instabilitate etc…. si cealalta placa este cred un pic mai buna undeva la 10% maxim peste dar eu merg in principiu pe nvidia si deci gt e foarte bun

Leave a Reply

