Despre inceputul de an

2012 – un an cu multe aspecte – care ar trebui sa ne scoata din starea asta de nimic in care ne afundam.

Nu e un an rau, nu ma intelege gresit, doar ca am impresia ca ar trebui sa se intample cat mai multe – pt ca nu-i asa, e un an revolutionar din toate punctele de vedere – doar ca lucrurile nu evolueaza in ritmul in care ma asteptam. As vrea sa vad mai mult progres tehnologic, vreau sa vad “grafenul” in practica, cu 1000 de intrebuintari, vreau sa vad mai multa libertate, mai mult dinamism, acumulatoare care sa tina un autoturism >500 km la o incarcare, telefoane care sa nu se descarce intr-o zi, energia solara sa fie o realitate – nu o fitza – vreau, vreau, vreau …

E drept ca lucrurile evolueaza, dar hey … am 27 de ani, simt ca tanti aia cu coasa e relativ dupa colt si ca n-am vazut suficient.

Munca, munca si iar munca – asa a inceput noul an pt mine, ma bucura faptul ca nu e in zadar, uite ca pot sa plec la munte “pe banii mei”, uite ca pot pleca 3 zile fara sa ma mai simt ca am dat gaura in buget pt asta, e vremea in care imi dau seama ca nu mai sunt la liceu sa poftesc la un corn cu ciocolata si uite bai nene, ce chestie … acum nu mai cer la nimeni. Realizezi ca un milion nu mai e nimic, simt ca devin matur si cumva asta ma sperie … cumva stiu ca ajungem toti aici, doar ca … e aiurea, ma simt acelasi de la 17 ani … si am 27. 10 ani sunt o gramada de timp … cat am acumulat in timpul asta? Ce am invatat ? Sincer … mai nimic …  😀 – dar sa nu pic in melancolie …

… mai sunt de spus si de vazut multe iar 2012 pare anul ala deschis – si-mi place – pt ca daca pana acum vedeam totul ca pe un curs linistit de apa, sigur si linistit, acum am impresia ca totul se poate schimba – dar nu mai am viziunea aia pesimista care ma macina, acum sunt la stadiul de – SA VINA ! Bring it on ! We are prepared !

Si mi-e bine, obositor pe alocuri si frustrant in altele, dar ca orice poveste, trebuie sa treci prin mai multe incercari pana ajungi la merele de aur. Nu … nu am ajuns la alea de aur, dar am ajuns la mere … si uneori aurul nu mai are nici o importanta pentru ca la final realizezi ca nu destinatia contreaza ci chiar calatoria in sine.

One thought on “Despre inceputul de an

Leave a Reply

