2011 in cuvinte

Cum a fost anul asta pt mine? Pai a fost unul agitat, agitat spre final ca in primele 3 anotimpuri parca ma rugam sa gasesc ceva de munca.

A intrat Maria in viata mea si mi-a facut-o frumoasa si interesanta, pot sa spun ca-mi place fata asta de mor, si e normal ca doar n-o tin langa mine doar de bibelou, o iubesc zilnic si o cicalesc in aceeasi masura.

Gata cu dulcegariile si romantismele, o sa-i dedic in 2012 un post (nu negru … ) unde o s-o laud si cicalesc in public.

Revenind la 2011, nu stiu cati dintre voi mai stiu vremurile cand sufeream in casa ca un castor odarlit, dar vremurile alea or trecut, a venit Botoroaga si multe weekend-uri serioase cu bauta si bani. La multi ani Silviule – DJ Q – n-am apucat spre nesimtirea mea sa te felicit la timp, o fac acum.

Apoi multumesc lui Coco si pt sfaturile pe care mi le-a dat si pt bautura din Trinity, pt evenimentele care mi le-a dat (tre sa-ti mai dau o bere). Deasemenea tot lui trebuie sa-i multumesc si ca am cunoscut-o pe Maria.

Fara Trinity multe zile si mai multe nopti ar fi fost plictisitoare si monotone. Lui Trinity ii multumesc pt DJ Mercore – poate cel mai pe placul meu DJ, alaturi de Adrian Constantin – cei mai buni Dj din Centru Vechi – dupa gusturile mele.

Ar mai fi gasca nebuna de la Stanleybet – pot sa zic ca dupa astea 3 luni am reusit in sfarsit sa ma pun pe picioare si sa gasesc multi prieteni mai degraba decat colegi.

Despre 2011 sunt multe de zis, de regretat si de laudat, pentru mine a fost un an pozitiv, am trait foarte intens anul asta si cumva m-a schimbat mai mult decat ceilalti ani. Nu sunt un guru al vietii, nu pot sa va dau sfaturi ce sa faceti in viata, dar pot sa spun ca 2011 mi-a demonstrat ca nu poti face nimic daca nu-ti si place.

Si nu in ultimul rand vreau sa multumesc familiei, lu’ sor-mea Elena + Sorin, Adi, Mariei – care deja o consider familie – si tuturor prietenilor noi si vechi. Sorine suna-ma sa-mi dai datoria aia …. si Noni, fruntea sus ca avem de baut in 2012.

Va multumesc tuturor, haideti pi cai ostenii mei, care nu aveti cai … pi maine!

Leave a Reply

