Muncesc

De mai putin de o luna muncesc intr-un call center …  stati linistiti, nu-s eu tanti Felicia de la BRD care va suna sa va intrebe de credit … nu, am un job mai domol, e suport tehnic, ceea ce-mi place sa fac.

Acum nu e vorba ca e grea munca, am invatat majoritatea chestiilor de acolo, e  vorba ca italienii astia vorbesc mult bai nene, unii iti explica o chestie in mii de cuvinte, dar totusi sunt cu bun simt, stiu sa se poarte si sunt mult mai intelegatori ca noi.

Mi-a luat un pic sa ma adaptez la trezitul de dimineata, mai ales ca n-am mai muncit din aprilie 2010, dar acum e ok, intru si eu in rand cu lumea, mai platesc datoriile si incep usor sa ma asez pe un nou drum.

Cat despre tanti Felicia de la BRD … stati linistiti, ma suna si pe mine.

Leave a Reply

