Suma tuturor defectelor

Nu-s un tip rau prin definitie, chiar tolerant as putea spune, doar ca uneori observ multe defecte intr-o singura persoana, eveniment ce determina un pic de ironie si caterinca.

Ai sa-mi spui ca-s superficial, insa trebuie sa-ti dau un exemplu concret.

Era 8:23, metrou Pipera … pe la Universitate se suie ea, creatura pe care vreau s-o analizez un pic. Impreuna cu prietena ei, cred ca aia normala, care statea tacuta si asculta de parca era platita sa-i fie asistenta personala. Avea privirea aia care cerea mila de la stapana … ziceai ca a luat atata bataie de la shefa-sa ca ar fi facut orice sa n-o supere.

Tipa pe care o s-o porcai un pic o sa-i spun X in continuare reprezinta o multitudine inimaginabila de elemente de prost gust. Inecpem cu inelele, tipa asta e singura care s-a calificat zicalei – nr de inele trebuie sa fie mai mare decat numarul de degete, am observat si cate 3 pe deget. Apoi era blonda, nu naturala, ci blonda cam 80% din par, era mica si indesata dar pe 15 cm de tocuri, cu toate astea abia imi venea pana la umeri. Avea o poseta care cantarea minim 12 kg, insa geanta in care zacea un laptop parea fooooaaaarte grea. Despre vestimentatie nu mai spun nimic, pareau toate scumpe si de mare firma insa 6 culori – maroniu, roz si verde – partea de sus, fusta alba, pantofi rosii si floare galbena in par.

Am zis, bai … asta e, oi fi eu baiat rau si fac mijto aiurea de saraca fata. Cine stie, o fi avut o copilarie grea … pana cand ii suna telefonul … “hey seniorita ….” – atunci am inceput sa injur … pana la Victoriei cand am scapat de imaginea de kitsch.

N-am mai vazut atat prost gust intr-o fiinta umana de mult …

Leave a Reply

