Sanatos / voios / vesel !

N-am mai dat pe aici cu prezenta de ceva vreme, nu am murit … inca, din pacate Steve Jobs o sa dea coltzu pana ma grabesc eu sa scriu. Omul ala e fenomenal, a reusit sa faca dintr-un brand o intreaga filozofie de viata.

Pe mine insa nu m-a dat pe spate, eu sunt mai incapatanat si mai liber intr-un fel – imi place sa aleg dupa alte standarde decat dupa trend.

Revenind la ce am mai facut zilele astea, pot spune ca m-am cumintit, n-am mai comis baut d’alea crancene, n-am mai pierdut noptile cu sirul, cel mai important ca mi-a trecut si o tampenie de toxinfectie alimentara … nush de unde ma pricopsisem cu ea.

Dragi prieteni cititori, sunt bine – sper ca si voi, maine o sa pun o poveste si ceva filme pe care le recomand cu mare caldura … nu-s XXX … dar pe aproape 🙂

Leave a Reply

