Get real !

Cand te plangi ca ai o problema cam toti incep sa-si dea cu parerea cam cum ar vedea ei solutia salvatoare.

Problema mea e ca am 1000 de cacaturi in cap si toti vad un varf de iceberg … si toti au o singura solutie la toate problemele mele.

O fi proba de “retard kid” sau superficialitate, ideea e ca orice cacat as pune pe blogul asta – lumea isi ia tot felul de filme, impresii si trairi.

Ba oameni buni, blogul asta e 80% fictiune, pentru ca-mi place sa scriu, si restul sunt filmulete, trailere, informatii la fel de folositoare ca si Glade Micro Spray – e de efect, dar poti trai si fara …

N-o sa ma auzi bocind ce viata de cacat am aici … cum as putea fi ajutat? Intrati pe mess si-mi dati un umar sa plang? BAAAA … Aloooo ??? Nu-mi rezolvati voi problemele, le rezolv eu pt ca-s ale mele. Cand voi zice eu sa conduceti masina X, sa cumparati produsul y, sa va insurati cu femeia Z si asa mai departe … atunci sa ma consiliati si pe mine, dar pana atunci, cred ca mai am si eu 4 striatii pe creier si 3 neuroni functionali cat sa excite sinapsa aia.

Nu v-am cerut un kil de zahar, o cana de ulei sau un mouse … nici n-o s-o fac vreodata. Am prieteni adevarati la care apelez si care ma ajuta.

Revenind la starea mea actuala de spirit … e fix ca acum 1 luna, 3 , 1 an. Nimic nu s-a schimbat, nici in bine si nici in rau, am cunoscut lume, am invatat din greseli dar nu pot spune ca …. wow … am trait o revolutie.

Apoi cand cititi ceva din categoria “SF” – frate … e fictiune … n-are de-a face cu mine sau cu cei apropiati. Imi aduc aminte de un scurt metraj in care Bordeianu e lasat balta de o gagica. Si tot filmuletul era cu regizor, scenariu, actori, etc. La commenturi un idiot a spus … citez (cat de bine ma tine memoria):

“Bai Bordeene, vezi daca ai incredere in femei si tii la ele, nu merita nici una sa tii la ea … ”

Sper ca n-am cititori idioti pe acest blog incat sa creada ce aberez eu prin povestile astea … si bai … acuma sincer … care are niste cafea ?

Leave a Reply

