Ce nu ai … nu prea conteaza …

N-ai o plasma de 120 cm ? Nici io … in schimb … ce ce-ti trebuie? Intr-o camera de apartament normala, in urma unor studii facute de mine am realizat ca orice mai mare de 80 cm e deranjant pentru ochi – daca ai o camera de 2x2m – clar nu te bucuri de 7 metri – diagonala de videoproiector.

Am amice vegetariene, d’alea normale, apoi am d’alea razboinice care ar inchide Mc Donalds, KFC si alte asemenea creaturi capitaliste … ar fi foarte multumite, tovarasi in armata de se lupta in Iraq si Afganistan, programatori,frizeri,constructori, agenti de vanzari, pompieri, vamesi, politisti, ospatari, barmani, fermieri, DJ, MC, artisti, pictori, etc. – multi bai nene …

Apoi am amici care ma invidiaza ca am o viata misto, ca beau bere zilnic si nu fac mai nimic, altii ca am o gagica misto sau ca ma doare la bascheti de toti si toate.

Dar prietenii adevarati stiu ca defapt n-am nimic, ca-s cam gol pe dinauntru de vre-un an si trag de mine sa ma pun pe picioare.

Stand eu si analizand problema, in prieteni poti sa ai incredere, ca pana la urma … au dreptate … chiar nu am nimic, nimic de pierdut, deci cam am tot! Stiu ca suna aiurea dar e cat se poate de adevarat, atunci cand nu ai nimic, nici nu ai ce pierde.

Si atunci vine intrebarea … ce-ti trebuie? Ce-ti lipseste?

– Pai vreau … aia si aia si ailalta …

– Si poti trai fara ele … hmmm … greu de raspuns … pai … cam da.

– Atunci la ce-ti trebuie?

– Hmm  … dupa cum spunea un fost superior ierarhic … “Asta e o intrebare buna !”

Leave a Reply

