Hot & cold

Viata e o sinusoida – pt oamenii care nu stiu matematica (la fel ca mine) – merge si vorba aia, fie roata si patrata, tot se intoarcea ea odata. Si de aia oricat de grea si nasoala e viata uneori, zambeste ca o sa iasa soarele si pe strada ta. Cam asta a fost filozofia mea de viata pana acum vre-o 3 luni. Am zis … bah … pana cand o viata nefericita si un trai chinuit … iti zic eu, FARA NUMAR 🙂 – dar nu e cazul sa disperam pentru ca dupa o bezna completa de aproximativ un an, uite ca soarele vrea sa rasara si pe strada mea. Numai ca e un rasarit lent, se vad ceva raze de soare dar inca e frig, e un rasarit in slow motion … ca o nastere d’aia gen … vine … vine … hmmm … nu vine inca ….

Hazliu cum ii arde de caterinca lu’ soarele meu ( nu-mi place Mandinga ) – are noroc insa ca sunt un tip calm, il las sa-si faca tot numarul, mai devreme sau mai tarziu o sa iasa el, numai ca-i timid … fir-ar el sa fie 🙂

Leave a Reply

