Gogoasa infuriata

6 am – frig, friiiiiig cum n-am mai simtit din februarie … eu in tricou.

In fata mea … Gogoasa infuriata … am stat 1 minut, bah … sa iau, sa nu iau … parca ar fi mers … cu greu … dupa 5 beri … hmmmm ….

1,7 ron – pret imposibil de dat rest … jmecheri … m-am gandit eu, BAGABONTI … MAAAARI … si am luat una cu visine.

Frig, boschetari, lume care se duce la munca … si totusi gogoasa … fenomenal cum dulcele iti ia gandul de la orice, si o vedeam supe sexy gogoasa asta … nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor, era rece … cred ca a ramas de ieri … da’ nu conta, am luat-o fix cum era si dai si mananca.

Aveam si o cola la jumate, jumate … am baut, am mancat … ce ramanea de facut … somn? Daaaaa … si inca se soooooomn.

Metrou … lume nasoala, ajung in statie … friiiiiiig … merg in stil punk spre casa … iar friiiiig. Paaat, somn … 2 ore … deja ma iau dracii … vreau sa dorm si nu reusesc … toti se iau de mine ca de ce am fatzalaul asta … pt ca nu dorm baaaa … nu poooooot.

Revenind la gogoasa … s-o faca 3 ron da’ sa fie buna ma … buna sa te lingi pe dejete … nu rece si obosita … o vreau infuriata !

3 thoughts on “Gogoasa infuriata

  1. Gandestete la cel mai plictisitor curs la care ai asistat vreodata, cauta material de documentare si incearca sa citesti cu cea mai mare atentie! In 10 min maxim….se rezolva problema ta. Garantat sau primesti banii inapoi:))

Leave a comment