Proasta opulenta

Am vazut-o aseara, era ea … in toata splendoarea ei. Hainele, look-ul si atitudinea inspira persoana de succes, acea femeie care are puterea, care respira si inspira incredere, care daca ar fi sefa ta … ei bine … ti-ar trebui Magne B6 zilnic la pauza de masa.

Nu o cunosc personal, nu stiu cine e … nici nu ma intereseaza, ceea ce nu stie ea e ca nu toti se caca pe ei la vederea ei … asa … oameni ca mine. Si am vazut bai nene femei puternice care inspira respect si demnitate, dar nu EA.

Ea statea la 50 de metri, nemiscata si se uita spre mine … ca si cum am fi intr-un vest salbatic fictiv si eu m-as simti amenintat ca daca ea vrea … eu dispar in secunda doi. Dar n-a fost asa … i-am servit indiferenta … si aia ucide prostul.

A stat vreme de 3 minute acolo … credea ca daca se uita fix la mine imi provoaca vre-un stop cardiac sau ceva … ghinion, nu s-a intamplat.

Holbatul ca bou la poarta noua nu-ti rezolva nici o problema, mai ales in 2011 cand ai o mie de modalitati de comunicare … intimidarea prin privirea de vultur nu mai afecteaza pe nimeni … mai ales pe mine.

Pacat … ma asteptam la mai mult de la o personalitate ca ea …

Leave a Reply

