Unde o arzi ?

Prima data mi s-a parut amuzant, stateam cu ea la o cafea prin Romana si brusc a intrat o colega de-a ei …

– Ce faci fata … am vazut pa feizbuc ca erai aici … da’ cine-i tipu’ ? Nu mai esti cu Razvan ala … ce moaca scumpica avea pe feisbuci …

– Buna … eu sunt Razvan …

– Aaaa … ce scumpic esti … da’ fata, sa-ti spun ce s-a intamplat … bla bla …. bla bla … (atunci creierul unui mascul intra in Stand By … si pana tipa aia nu face o pauza ai timp sa intri pe Wi Fi sa mai descarci vremea, mai intri pe un site … d’astea … si intr-un final, pentru ca fetele aveau de povestit bai nene intru pe feisbuc.)

Stupoare … tipa avea o aplicatie de posta prin geotagging pe unde o ardea … si la fiecare 2 ore, bang … Alina la frizerie pe blv X, Alina la facultate, Alina pe strada Y.

Si a fost frumos cand am derulat toate noptile in care a fost la mine si vedeam Alina a fost la (adresa mea) … mai putin intr-o sambata … cand in teorie fata s-a dus la tara. Si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut o adresa din Titan … am notat, apoi i-am luat toti prietenii de pe facebook, toate pozele in care era Tagged si vad un tip, care intamplator intrase si el odata intr-o cafenea si cand sa se bage cu fata in seama … vazandu-ma s-a limitat la un “Buna Alinutza … eram in trecere si vroiam sa te salut, atata tot … ”

Am lasat fetele sa se converseze cu pofta, evident tipa asta stia ceva ce eu nu stiam, doar d’aia a intrebat daca mai e cu Razvan ala … asa ca dupa 2 ore de vorba lunga si inutila, iau numarul fetei si seara o sun sa ma vad cu ea la un suc.

Ma vad cu ea, imi povesteste de el si apoi o vad ca se da la mine … n-am zis nu, chiar mi-a dat si adresa ei, daca vreau sa trec pe la ea vreodata la o cafea, cica o face buna …

A doua zi m-am vazut cu Alina, i-am spus ca nu mai e fata de care m-am indragostit si ca nu mai pot continua sa fiu nefericit alaturi de ea, apoi m-am bagat in seama cu pretena ei.

… ce sa-i faci, facebook-ul te leaga, GPS-ul te da de gol.

2 thoughts on “Unde o arzi ?

Leave a Reply

