marea si micii

Nu-mi place marea … nush de ce, ca-mi place apa, imi place sa inot si imi plac fetele dezbracate.

Dar tot nu-mi place marea … poate ca o asociez cu o caldura sinistra pentru gusturile mele sau pentru ca dupa ce vezi o Plaja cu Steag Albastru TM (Blue Flag beach) … nu mai inghiti plajele cu sticla, conserve, munti de alge si cocalareala.

Si micii … bah … nu-mi plac, nu-i suport … sa mor de foame si nu mananc.

Asa ca anul asta chiar nu am nici o tragere de mers la mare … dar la Sinaia sau Predeal tot trag o fuga !

Leave a Reply

