22:03

Era miercuri seara, se intampla ca nu am avut curent si toata ziua m-am simtit ca un infirm intr-un scaun cu rotile, adica eram liber sa merg unde vroiam dar nu chiar.

Sunt dependent de internet, am aflat asta azi, am nevoie de informatie, de lume, de prieteni – chiar si imaginari (aia de pe facebook) … pentru ca mai devreme sau mai tarziu in linistea din creierul meu, nebunia ar stapani linistita intregul tinut.

Atunci cand si ultimul strop de energie electrica s-a sfarsit din mp3, sufletul meu a incetat sa existe … astfel am vazut luna, si era o luna plina si galbena, rece … multa lume pe Splai … dar cu toata harmalaia aia am simtit liniste si urma intrebarea aia care m-a speriat anul trecut, am avut un flashback:

„Eram pe plaja, noapte … aceeasi luna in aceeasi pozitie, ea era langa mine si o tigara ii alina gandurile, dar nu mai eram in sufletul ei de ceva vreme … am simtit ca pierd tot … am simtit cum totul se destrama ca un castel de nisip luat de mare … neputincios asistam la sfasierea sufletului si nu puteam salva situatia … atunci m-am intrebat :

–         Eu ce **** mea caut aici? „

13 Iulie 2011, un an fara 2 zile si am ajuns in acelasi punct, simt cum pierd tot, cum ma sfasii in 1000 de bucati iar … nu stiu de ce … parca as trai acelasi cosmar … numai ca fix inainte sa-mi pun iar intrebarea aia … am realizat ca acum nu mai am ce pierde, pentru ca nu am nimic.

Parca vroiam sa mai sufar pentru acel moment …

… si am traversat strada, multa lume in jurul meu, am aruncat o privire spre Dambovita, mai murdara si mai linistita cum n-am vazut-o niciodata, apoi am mai trecut o strada, am intrat spre metrou aruncand inca un ochi spre luna, sperand sa arate cumva altfel … dar nu, ea era acolo, rece si nepasatoare.

Asta e faza cu destinul, nu stiu unde ma poarta si unde o sa ma aseze … e doar vara, un timp mort in care nimic nou sau important refuza sa mi se intample … ma simt ca o furnica ajunsa pe o masa, strivita de o bricheta pentru ca treceam din intamplare pe acolo …

One thought on “22:03

Leave a Reply

