Bon Jovi Live Bucuresti 2011

Nu-s mare fan Bon Jovi, desi am ascultat la viata mea ceva piese de la formatia asta. Ce-mi place e vocea lui, si cred ca e singurul care poate canta Always … ca am auzit la karaoke 100 de insi pocind piesa aia in fel si chip.

E mai de fete … dar ca si VALOARE, e una dintre putinele formatii de legenda, bine … dupa mine sunt mai jmecheri Red Hot Chili Peppers sau Aerosmith, dar sa nu amestecam preferintele … 50.000 de oameni au fost acolo, au cantat – vre-o 20.000 si vre-o 10.000 de fete erau emotionate pana la lacrimi.

Mi-a placut show-ul, 3 ore au cantat de nota 10, sonorizare buna, lume ok, ce sa mai … a fost concertul anului.

Uite si cateva poze, n-am facut multe ca eu prefer sa cant si ascult decat sa stau cu telefonu in mana si sa ma bucur acasa sau pe facebook.

Leave a Reply

