B’ESTFEST 2011

A inceput, am fost acolo, am dat o mana de ajutor, am cunoscut lume … ce pot sa spun mai mult, bucuresteni … iesiti din case!

Desi poate o sa va speriati ca nu sunt nume mari ca in anii trecuti … probabil v-ati fi asteptat la Kings of Leon – daca au fost The Killers … dar in criza in care suntem, dificultatile materiale ne afecteaza pe toti.

Insa nu e cazul sa disperam, e cate ceva pentru fiecare, am auzit la repetitii trupe de care nici nu aveam habar ca exista si sunau foarte bine.

Duminica ma duc sa savurez House of pain, Hadouken, Pendulum si Nero.

Atmosfera e super, chiar te prinde, amplasarea e dificila dar aveti ruta de autobuz care circula frecvent – 2,5 ron nu e o suma imensa pt o calatorie. Am vazut si locatiile de camping si din pacate am refuzat oferta unor domnisoare foarte dragute sa fim vecini de cort. Ce pacat ca unii mai si lucreaza … una peste alta … chiar m-a prins evenimentul si o sa incerc sa imbin utilul cu placutul,sa impac si munca si distractia …

Acolo o sa va simtiti intr-o cu totul alta lume … departe de Bucurestiul asta stresant si morocanos.

Am filmat, dar cu telefonul nu e mare chestie …

 

 

Leave a Reply

