Tron Legacy

Ieri l-am vazut si regret ca n-am facut-o la IMAX, sigur avea un impact mai puternic.

Filmul asta a fost bunicel, chiar bun daca nu se intampla o faza care prin umorul ei pur si simplu m-a debusolat, m-a pierdut complet la faza aia.

Cand personajul negativ se duce la un program … pesonificat intr-un tip in rosu … asta raspunde ceva de genul – actiune neautorizata. Moment in care personajul negativ – culmea, si el un program – ii trage in cap o cheie franceza si asta isi revine – ca si cum i-ar fi dat patch 1.0 – si-a bagat Disney coada aiurea.

Dupa faza de mai sus deja tot ce a incercat regizorul sa faca din scenariu ala s-a dus pe apa sambetei, toate efectele au palit si dintrodata s-a transformat intr-un fel de caterinca.

Poate sunt eu prea dur, poate aveam alte asteptari – dar faza asta umoristica m-a lasat oarecum rece … mai ales ca filmul se vroia serios, si chiar reusise sa ma captiveze. Mi-am adus aminte de un prieten care avea un casetofon Domotec in gimnaziu care functiona pe baza de pumni si picioare.

Revenind la film, mai mult de 7 ar fi luat daca-l vedeam la IMAX si efectele alea 3D ma lasau cu impresia ca … bah … chiar a meritat banii.

Leave a Reply

