Copiii din ziua de azi

Sunt diferiti de generatia mea, bine ultima experienta cu un grup de semi majori – adica unii deja aveau 18, altii mai putin – m-a impresionat nu tocmai in sensul bun.

Noua generatie chiar traieste dupa filozofia, live fast, die fast … ca zici ca maine se sfarseste lumea pt ei si azi trebuie sa le faca pe toate. Noi eram mai chill … astia parca trebuie sa le faca pe toate, droguri, sex, figuri … stiu ca e aiurea sa fii adolescent, dar parca atitudinea asta e un pic gresita.

Toti aveau cel putin un iPHONE … eu am avut primul mobil un Alcatel 512 vai steaua lui intr-a 11 si ai mei nu erau tocmai entuziasti … astia micii sunt mai disperati dupa eticheta decat dupa continut. In loc sa se distreze, sa danseze, sa cante … ei fac poze sa puna pe feisbuc.

Am vazut printese si hip hop-eri … cam astea-s modelele in 2011 … rock is dead 🙂 , punk nici nu mai vorbim …

Si mult ego, figuri si ifose inutile … toate astea laolalta fac experienta misto, dar in realitate parca se pierde sensul de distractie, prietenie si originalitate … cand a inceput o printesa d’aia sa vb in engleza … mi-am luat maxim … ce coana … crezi ca noi nu jtim d’astea?

Aveti tot timpul sa faceti 1000 de prostii, dar daca le faceti toate intr-o zi … ce farmec ar mai avea viata dupa?

Leave a Reply

