Merita

Uitandu-ma la categoriile de baza ale blogului meu am vazut ca mai mult va invat prostii decat lucruri pozitive.

Asa ca am hotarat sa va invat de bine, spunadu-va cateva randuri importante legate la insomie de luni dimineata ora 4.00 am.

Daca as enumera toate tampeniile facute in viata asta, 1000 de oameni nu ar reusi sa posteze in 2 ani toate nazdravaniile la care am fost partas.

Dupa 26 de ani de viata, buni si rai – in care pot spune ca am avut parte de tot soiul de oameni si experiente, daca reduc totul la un singur lucru esential, atunci o sa va vorbesc despre dragoste. Stiu ca nu-s genul s-o arda romantic, desi sunt unu’ convins, nu am latura asta asa de vizibila pentru ca m-am saturat s-o iau in freza.

Cu toate astea … oricat ar dura dragostea, o ora, o zi, o saptamana, o viata – e singurul motiv pentru care mai merita sa traiesc. Si sunt sincer, nu am motive de caterinca la ora asta. Merita … chiar daca doare dupa, si doare mai rau decat orice rana, julitura sau pumn … merita … merita pentru ca e adevarata, pura si umana.

Nu cred ca e ceva mai placut decat s-o tii in brate si s-o saruti, sa simti sentimentul reciproc …

One thought on “Merita

  1. Oau…la unii se zice ca e vineri 13…altii sunt cu marti 13…pe tine luni 13 te loveste amarnic in aripa! Oricum ..partea buna e ca mai sunt si altii care-ti impartasesc gandurile.La mai multe šŸ˜€

Leave a Reply

