Don Juan si Sancho Panza

– Bai Sancho … cand ai facut ultima data sex?

– Eu? Pai sa fie … “como se …”

– Zii mah …

– Pai vre-o 2-3 ani, cam asa … aproximativ.

– Pe sfiintele sfarcuri, Sancho … mi-ai stricat ziua, noroc de mine … prietenul tau, cel mai mare cuceritor si idol al femeilor, ca altfel nush ce te-ai fi facut far di mine.

– Prietene drag, viata mea nu se rezuma doar la …

– Prostii … azi rezolva baiatu’ … ia fii atent – scoase iPhonul si cauta in agenda … dupa 10 secunde de ezitare (intre Fifi si Lola) – facu’ din ochi amicului nefericit si dupa un schimb de replici a zis … GATA !!! Rezolvat.

– Ce s-a rezolvat? Ai facut rost de masina … stii ca trebuie sa ajungem la …

– Care masina, prietene … strangi paianjani la fofo …

– Io-s barbat … am olo …

– Da … olo la fofo … fii antena, te duci peste jumate de ora la colt si-mi iei o sticla de JB. Apoi cand intri, te asezi in fata mea si zici … “Treaba s-a rezolvat!”

– Atata tot ?

– Da mah … hai ca vin fetele, sa nu faci vre-o faza de 2 lei ca nu mai prindem fofo … ai auzit?

– Da BOSS … treaba e ok.

Dupa 20 de minute Sancho iesi la cumparaturi. Intre timp cele doua demoazele s-au asezat la masa. Lola statea de-a dreapta lui Juan … iar Fifi in fata lui, de partea cealalta a mesei.

Sancho a intrat, a pus sticla pe masa si apoi a spus raspicat:

– “Treaba s-a rezolvat!”

– Foarte bine … acuma poti sa pleci …

– (WTF??? se gandi Sancho … )

– Da … vorbim maine … si inchide si usa dupa tine prietene … fetelor … haideti ca noaptea e scurta !!!

Leave a Reply

