Un nou tip de betie

Azi dimineata am ajuns la 7 acasa … acasa la mine. Si dupa cateva ore de somn intrerupt de cea mai perversa bormasina din cate exista pe lumea asta am ajuns la urmatoarea concluzie … e un nou tip de betie.

Pana acum am experimentat 2 mari tipuri de betii – varianta 1 – bei pana dai la rate … si varianta 2 – bei pana te ametesti dar nu atat de grav incat sa dai la rate.

Azi am experimentat a 3-a versiune. Am baut mult, nu eram ametit, nu am dat la rate – si ce e si mai bizar perfect constient. Am crezut ca nu m-am imbatat pentru ca nu se prezentau semnele.

Dar dupa trezire … durere … mahmureala crancena. Da’ grava, cu migrene – auz foarte fin, simturi treze … ce sa mai, ca dupa cea mai grava bauta din ultimii 26 de ani – si in ultimii 8 ani am comis-o strasnic.

E nasol sa fii treaz … cand toata lumea e pe bar, fetele au tricourile ude … sau nu le mai au deloc, barmanul mixeaza, DJ-ul se chinuie sa scoata un sutien prins in candelabru … si tu asisti la toata scena de mai sus spunandu-ti:

“Gioni … la gente esta muy loca!”

Leave a Reply

