Romanii au talent … la vanzare

Uite un anunt de vanzare pe Okazii – o motocicleta.

“Vand Domnisoara Zezerica de 1100. Cilindree, nu ani sau kilograme

Adica…

KA-WA-SA-KI ZZR 1100
Anul nasterii: 1994
Km. la bord (fara bautura): 50.000 (bestia asta mica o vazut ceva lumea la viata ei)
Kilograme: 248kg. Sau mai bine te mai duci la sala vreo 2 luni inainte sa te urci ea, ca s-o poti tine intre picioare la semafor.
Culoare: se vede in poze. Daca nu se vad pozele, atunci e verde, ca orice Kawasaki care se respecta. Cu putin negru.
Cai-putere: destui. Bine ca nu-i camion, ca sa aiba nevoie sa traga remorci. Circa 100 si ceva…
Ciclistica foarte buna.
Defecte: nu are compresie. am inteles ca trebuie facute niste masuratori pe alezaj, reglate carburatia, etc.

Asa ca Motivul pentru care o dau este destul de clar: eu incepator, ea monstru, eu tembel, ea… bolnavioara.
Pret: la cerere si mai e si negociabil. Eu cer 3200 RON. Dar e negociabil.

Acte in regula. I-am facut si ITP-ul. Pana in 2012. Daca reusesti sa treci peste partea mecanica, mai e ceva “carne” pe gumele ei, da’ recomandarea medicului e sa te orientezi spre ceva gume mai bune si mai… pline. De forme. Senzuale, rotunde si cu striatii.

Am pus 2 pentru glumeti. Evident ca n-am decat una singura.

Accept schimb cu Aprilia RS125 in stare buna (neaparat) si daca e cazul, cu diferenta.”

Link AICI !

Leave a Reply

