Ce prost is …

Uneori o comit, ba ma trezesc spunand bancuri porcoaso-misogine intr-un grup de fete, alteori imi dau cu parerea cand habar n-am despre ce vb lumea.

Si cand sunt pe punctul de a ma resemna si a-mi accepta stupizenia-mi eterna si nemarginita se trezeste unu sa puna pe facebook un filmulet cu niste nene / tanti.

Acum sa nu ne gandim ca uit partea de mai sus, dar asa-mi bate inima-n chept de fericire cand vad niste oameni care colcaie de prostie ca ma extaziez.

Mi-am dat seama ca ironia fina si sarcasmul nu sunt percepute de un prost … fac un misto si ala nu se prinde … atunci am impresia ca dumnezeu exista. Ca de aia nu sucesc io mintile fimeilor ca Liviu Varciu … oi fi intelijent te pomini … gresit. Nici inteligent nu-s … mi-a demonstrat o tipa de 23 de ani … atunci eu ce calitati mai am ???? Uh … gleu …

Leave a Reply

