MC de Manele

Aseara am fost MC “pa manele”. E aiurea sa mobilizezi 400 de insi cand habar n-ai ce-s alea manele si fenomenul Salam nu te-a atins.

Toate chestile gen “put your hands up”, “yeah …”, “party people” – nu se aplica in acest sector de nisa cum ar spune un cunoscator in ale jonglatului de discuri.

Dar un “paaaaraaaapaaaapaaam”, “trrrraraaaaaaaaaam”, “He he he he” – will simply do the job.

Am inteles ca daca vrei sa faci bani din muzica in Romania – trebuie sa fie cu manele. E fenomenal cate persoane se umezesc atunci cand il aud pe Salam. Asta e un “artist”(gen) care nu are nevoie de onorariu. Se duce gratis … apoi pleaca de la spectacol cu 2 saci de rafie de bani – numai din dedicatii.

Ce Inna … Connect-R … sau orice vreti voi. Manele tata … cheia succesului !

A fost interesant, ma mai duc si diseara apoi ma las de sportul asta extrem. E ca si jucatul la ruleta, am bagat 30 ron, am scos 60 apoi am jurat sa nu mai joc niciodata la ruleta.

De la fratele vostru, pentru toata valoarea omeneasca … fara numar, traimi-ar talentul meu fenomenal!

Leave a Reply

