Femeia ca o bautura …

Cum o ard eu aiurea pe feisbuc … mai ales ca nu am de munca … dar o sa plec in curand … asa ca revenim la problema initiala.

Stateam eu si admiram fericit cum fetele din lista mea de prieteni baga la status cam ce beau eu in mod normal cand bag un karaoke … deci beutura.

Si apare … Ionela zice: Tequila … – 10 insi Like , 2 commenturi …

Apoi …. Gigica : Sprite … – 2 like …

Si un fir de conspiratie masonico extraterestra imi trece prin cap … mah … ceva e putred in treaba asta … asa ca azi o amica m-a initiat in tainele alcoolului de la status.

Deci mai baieti, femeile nu s-au apucat de baut – au inceput sa ne trimita mesaje cu subinteles numai ca noi cand auzim de alcool nu mai procesam. Asadar bah alcolistilor, femeile nu vor alcool ci ne spun tipul relatiei in care sunt …

Tequila: Sunt o femeie singură.
Elegance: Sunt o femeie care are doar relaţii sporadice.
Fernet: Sunt logodita.
Speed: Am o relatie stabila.
Bere: Am o casnicie fericita.
Vodka: Sunt a treia roata la caruta.
Sprite: Nu gasesc dragostea, partenerul potrivit.
Whisky: Sunt singura, dar am prieteni cu care merg la distractii.
Lichior: Sunt o femeie care imi doresc sa raman single.
Ginebra: Vreau să mă căsătoresc.
Coca Zero: Sunt vaduva.

De aici eu cred ca putem imbunatati aceasta chestie cu vre-o 5 noi sortimente:

Cava d’oro: Sunt singura si o fac din placere.

Martini: Sunt singura si vreau o noapte, apoi dispar ca James Bond.

Martell: Sunt singura si o sa platesti pt noaptea asta muuuult.

Dorna : Sunt singura, fac mult bine, cu multi si oricand.

Cafea : Maritata si nimfomana.

Daca mi-a scapat vre-un sortiment sau aveti idei mai bune … va rog sa adaugati un comment.

2 thoughts on “Femeia ca o bautura …

  1. asta am observat si eu azi pe fb. ma gandeam ca s-au imbatat fetele. am auzit ca “ceaiul negru” inseamna ca e divortata. nu sunt sigur.

Leave a Reply

