NFS World – Sfaturi practice

Ca orice MMO – si NFS-ul se supune regulilor – adica apar aia cu trainere / coduri / laguri – etc. Oameni care vor sa castige cu pretul frustrarii tale … si da … exista si reusesc.

Dar lasam negativismul la o parte si vin cu 3 sfaturi pentru aia dintre voi care v-ati hotarat sa jucati acest joc gratis.

1. Prima masina pe care o cumperi e Nissan Silva – masinuta asta e geniala, ieftina si isi face treaba pana la level 15. Dupa level 15 cumparati o Mazda RX-7 si cand veti avea bani e un BMW M3 GTR care zic unii ca ar fi cel mai bun. Altii spun ca Lotus Elise e geniala … nu stiu ce zic ei dar pana ajung eu sa fac 400.000 de coco in jocul asta … mai degraba cred ca ma insor. Un calcul simplu zice ca fac aprooximativ 10.000 $ / zi – 40 de zile de jucat zilnic faci suma asta. Dar pentru upgrade-uri si alte alea mai trebuie inca vre-o 200.000 $ deci mai baga basca vre-o 20 de zile. Adunate cu alea 40 = 60 de zile, adica 2 luni. Prefer sa am viata sociala decat sa joc atata NFS !!!!

2. Nu-ti cumpara masini pe care le stii din realitatea / alte jocuri ca ar fi misto – nu exista asa ceva, eu am facut greseala sa-mi iau Mitsubisi Lancer Evo IX si mi-am blestemat zilele. Gandeste-te ca te chinui 60 de zile sa-ti iei o masina si ai sa-ti iei Lamborghini Murcielago si un Lotus Elise va trece pe langa tine ca un Seria 3 pe langa un Fiat 500.

>>>> TINE MINTE > Nissan Silva > Mazda RX-7 > Louts Elise / M3 GTR <<<

Atat, nu experimenta altceva ca o sa pierzi bani, timp si nervi.

3. Daca ai facut greseala de la punctul 2 sa cumperi o masina alta decat Silva / RX7 – si esti pana in level 15 – mai ai o sansa sa strangi ceva bani. Cauta politia din joc si intra in misiuni de BOUNTY … faci bani din distrugeri si evedat din ghearele politiei … nu stragi super averi dar tot o sa faci bani.

Cam atat despre NFS World deocamdata – io’s level 19 – conduc o Mazda RX7 si ies pe primul loc daca nu ma infig in pereti sau dau de codati. Va urez sofat vitezoman si distractiv pe serverele lu’ EA!

Advertisements

31 thoughts on “NFS World – Sfaturi practice

  1. eu de la lvl 15 am avut RX7, si acum am 31, singura masina pe care nu am batut-o, nici 1-1 si nici in multiplayer este Porche GT3 Rs, masinuta aia fuge ca un codat, cred ca e mai tare ca BMw ul M3 GTR, dar cu multa munca, BMW- ul o sa bata orice masina 1-1, din joc, dar asa cum ai spus si tu, si eu prefer o viata sociala decat atata NFS, s-au daca aveti cash de aruncat pe “fereastra” aruncatii pe fereastra NFS ului si cumparati un porche, face toti banii!

    1. Draga comentatorule,

      Ai spus cea mai mare prostie pe care am auzito in viata mea. Pe forumurile EA s-a zis odata: “daca iti place mazda speed 3 ai cele mai proaste gusturi la masini”. Am experimentat Mazda Speed 3 pe pielea mea, si a fost un cosmar. Nissan Silvia e cea mai tare masina pe care poti sa o ai. Am batut 3 de level 25 (un Audi SS, Dodge Charger si un Nissan 350z) cu Nissan Silvia.

      Parerea mea? INVATA SA JOCI!

  2. Un sfat mai bun la început de joc – din proprie experiență – cumpără o Mazda 3 și pe urmă BMW Z4 – sunt mai bune față de Nissan Silvia și Mazda RX7.

  3. Mazda 3 tunata la maxim fuge 240 km/h ..Acc foarte repede si ia curbele fenomenal.Vo recomand de inceput. Acuma am mazda rx7 si sunt foarte multumit 🙂

  4. ma eu fac cate 100.000 pe zi in nfs world fiindca: (mesaj secret):
    va zic sa faceti numai ,,all in ” fiindca iti da cate 5000 la o cursa

  5. NEED FOR SPEED WORLD ÎN ACȚIUNE 🙂
    -bomba zilei : daca esti lvl 20 ia-ți Nissan Skiline (E de rating 5/5 )
    costa 480.000 money, dar merită cu adevărat.

    1. naspa io am NISAN SILVIA/VOLSVAGEN SCRICOO/SI BMW Z4 COUP SFATURILE ASTEA IS CELE MAI PROASTE IO ADUN 10.000 IN 5 MINUTE NU IN 10 ZILE CA ALA VA DAU EU UN SFAT TOT TIMPUL CAND SUNTETI PRIMI SA STATI MEREU IN FATA CELORLALTI CASA NU VA INTREACA SI SA II ASTEPTETI LA LINIA DE FINSH CA VA DA MAI MULTI BANI

      IO IS LEVEL 26

  6. Sunt la level 12 am Nissan Silva cu ID>(ROMANIAbRUTAL) este la maxim tunata: viteza maxima 235, demaraj 157 si manevrabilitate 202 vs Mazda 3 are viteza maxima 240 demaraj 206 manevrabilitate 188 eu optez mai mult pt Nissan Silva daca esti un pilot bun si nu te lovesti deloc castigi cu siguranta in schimb lucrurile stau altfel cu Mazda 3 ai mari sanse sa te lovesti constant si pierzi secunde pretioase iar ca sa ajungi cu ea la 240 prinzi greu viteza comparativ cu Silva ideea este sa mergi constant cu viteza de 180Km nu sa ai oscilatii de viteza. Eu am batut cu Silva multi adversari cu nivele superioare fata de mine. Mazda poate sa fie un competitor redutabil si bun poate sa-ti puna in pericol locul 1 dar nu imposibil de invins.Cu Silva sfatul meu este sa nu te lovesti de pereti si sa nu cauti sa lovesti pe altii, lasa pe altii sa se loveasca intre ei si tu profita vei castiga garantat.In schimb am o problema nu reusesc sa cumpar masina cu game money .Poate sa ma ajute cineva,urgent?id meu de mess este geopaynne.Va doresc numai bine tuturor!

      1. La T 2 este Camaro ZL1 cu 7500bost si El Camino SS la 2100 boost la care te referi?
        Nu vreau sa cumpar nimic cu BOOST sunt interesat care masina merge sa cumperi pt T3 cu bani din joc am luat Audi R8 4.2 FSI Quattro la $ 700.000 si este proasta rau in cursele de T3.
        La T3 este:Lev.30 Audi Audi R8 4.2 FSI Quattro Red $ 600.000
        Lev.30 Audi Audi R8 4.2 FSI Quattro royal purple $ 700.000
        Lev.30 Nissan GT-R Black $ 600.000
        Lev.30 Lamborghini Gallado White $ 600.000
        Lev.40 Dodge Viper STR 10 Red $ 1.200.000
        Lev.40 BMW M3 GTR E46 $ 1.200.000
        Lev.35 Corvette Z06 $ 850.000
        Lev.35 Fort GT Black $ 850.00
        Lev.38 Porsche 959 red $ 1.000.000
        Lev.40 Audi R8 4.2 FSI Quattro Darius $ 1.200.000
        Lev.50 Lamborghini Murcielago LP 640 Yellow $ 2.500.000
        Ce masina recomanzi ca fiind excelenta la viteza si directie ?
        Murcielago LP 640 Yellow are tractiune integrala in joc ?
        Eu sunt derutat si confuz nu stiu ce sa aleg! :((((

  7. Daca ar fi sa aleg BMW cu boost care model il recomanzi?Ce zici de BMW M3 GTS Cop Edition , BMW Z4 GT3 Estern Edition sau Porsche 911 GT3 RS? toate sunt la 5500 boost!

  8. Bai inteligentilor am un bmw z4 coupe tunat la max si intrec si un murcielago … nu ma credeti intrati pe nfs CREATIVE678

  9. Ma bunilor …..cum naiba sa faci 10000 cash in 10 min??? nai cum frate…..chiar dak esti in level 25……………….eu sunt in level 20 si mai mult de 10000 cash pe zi n-am facut……….un cuvant mare pentru aia care se dau mari cu asa ceva : COD !!!

  10. Pentru cei interesati un mic sfat:

    Sistemul cu parts nu poate fi la fel de simplu ca ai putea crede. Fiecare parte prevede un efect diferit pe masina ta. Acest ghid va arata aceste diferenţe şi să Tuning.

    Puteţi găsi marca, raritate, şi bonus de fiecare parte, pe pentru a obţine o idee generală de toate elementele enumerate în acest subiect.

    Note de la Creator:
    Este un risc voi primi o multime de reprosuri pentru acest lucru, dar trebuie să fi spus: NU EXISTĂ SETUP BEST UNIVERSAL. Chiar şi piesele cu bonusuri STAT aparent saracacioase au o utilizare pentru masina ta, deşi este adevărat că unele părţi sunt pur şi simplu mai bune decât altele. Care parte este mai bine depinde numai de specificatiile si simt de masina ta. Şi da, vorbesc cu oamenii care folosesc acelaşi monoton albastru – albastru – verde – rosu – rosu – rosu pentru toate sau aproape toate masinile lor. Acelaşi lucru este valabil pentru cei care au instalat piese pentru toate aspectele legate de o singură marcă.

    Credite:
    LamboGTR – Ghid de partea co-creator
    legor17 – Dawndraft / Kestrel / Velocicom suspensie

    Motoare
    Motorul este inima masinii, oferă cea mai mare schimbare rezultând un câştig sau pierdere.

    AmerikonSpeedsystems / Gromlen / Medion / Transtek:
    AmerikonSS / Gromlen / motoare Medion sunt toate despre livrarea mijlocul de putere drum. Gândiţi-vă la acest lucru ca un upgrade de admisie Ram Air, care creşte puterea motorului, în intervalul mai-mijlocul lunii. Este, de obicei, masinile musculare, cum ar fi un Dodge Viper SRT10 sau full-size relativă, Dodge Charger SRT-8, care beneficiază de acest motor, dar se va lucra, de asemenea, pentru maşini exotice, cum ar fi Ford GT şi McLaren SLR.

    Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Zero Mods Tuning:
    Considerat a fi cel mai bun motor puteţi obţine în Need for Speed: World, motorul Dawndraft / Kestrel / Velocicom este un propulsor de mare cuplu conceput pentru a împacheta un pumn destul, pentru a permite accelerarea mai repede. Ceea ce ar fi potrivit pentru o masina este redus-RPM, adică multe masini clasice musculare în joc (Chevelle SS mai ales), sau într-o aplicaţie în viaţa reală, un cuplu mare AMG Mercedes.

    Nova-T/Richter/Ventura/Attack Motorsports:
    Motorul Nova-T/Richter/Ventura, considerat a fi cel mai mare brand pentru piese de putere în funcţie de comunitate NFSW, este o versiune mai uşoară a AmerikonSS / Gromlen / Medion. Diferenţa dintre cele două este că acest lucru nu este conceput pentru motoarele V8, ci mai degrabă ei sunt mai mult orientate spre locuri (Supra, Lancer Evolution şi altele de această natură). Aceasta este o trebuie pentru fiecare motor turbo, cai putere, ca prea mult va ucide cuplul masinii, si cuplul prea mult va deţine înapoi de la potenţialul său adevărat.

    Omnia Racegruppe / Norset / URSA / SpeedSciens:
    Adesea cunoscut ca fiind “deranjat” de motor, colectarea de motoare de la Omina Racegruppe / Norset / URSA sunt făcute pentru aceste automobile turatie mare. Acest motor este reglat pentru a oferi CP high end cu un cuplu destul de rău low-end, care necesită o inducţie de 9 ori din 10 pentru a ajuta. Face act de faptul că acest lucru ar trebui să fie utilizate doar pe masinile cu vârf lângă gama de mare (Nissan Skyline GT-R), mai degrabă decât maşinile care încă mai au destul de multe moduri de a merge între puterea lor de vârf şi Redline (Mazda RX-7).

    Induceri fortata
    La unele masini, este opţional. Pe alţii, este o chestiune de a câştiga (şi de a pierde), o cursa. În această parte, vom vorbi despre induceri forţate şi în cazul în care acestea oferă majoritatea de cuplu.

    Inductie:

    AmerikonSS / Gromlen / Medion / Transtek:
    Undeva în viaţa ta ai auzit şi / sau citit despre o mare de suflare într-o maşină muşchi. Cum este cazul aici, ca de inducţie de Aur oferă puterea brută pe scară largă în intervalele RPM în motoare, care sunt mai multe HP-oreinted (Exige Cup 260, Shelby GT500 SS pentru a numi doar câteva). Acesta îmbunătăţeşte atât de accelerare si viteza de top, deşi are un pic de o prejudecată faţă de partea de cai putere a lucrurilor. Este nevoie de un timp pentru a face putere, dar este de impuls masiv odată ce face.

    Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Zero Mods Tuning:
    “Alt” favorit în rândul comunităţii este de inducţie Dawndraft / Kestrel / Velocicom. Acest lucru este mai mult sau mai puţin inversă de Aur, acordat de răspuns mai bun la low-RPM. Ce înseamnă acest lucru este faptul că are componente mai mici şi, ca urmare este capabil de a face mai multa putere mai repede decat Golf. Dezavantajul cu această inducţie, totuşi, este că ai mai puţină energie la partea de sus. Acest lucru este potrivit pentru motoarele torquier, şi anume cele de masini clasice musculare.

    Turbocompresoare

    Nova-T/Richter/Ventura/Attack Motorsports:
    La fel de slab ca acest lucru poate părea turbo, inducţie Nova-T/Richter/Ventura este, în realitate, nu a făcut să fie puternică. Este un sistem turbo, care de fapt bobine rapid până la viteza, a compromite crestere de top în proces. Acest Turbo este opţională pentru a instala, dar dacă ar fi să instalaţi unul, acesta este cel mai bun applicalbe de mare RPM masini, Murcielago LP640 si Porsche 911 GT3 RS a fi exemple de prime.

    Omnia Racegruppe / Norset / URSA / SpeedSciens:
    Screaming ca un Banshee, turbo verde oferă putere absolută la mare-rpm şi este, astfel, marca perfectă pentru multe masini turbo şi / sau natural-aspirat, precum RX-7 sau Corvette Z06 (da, Z06 nu poartă un turbo, un compresor). Este nevoie de mult mai mult timp pentru a derula în sus decât roşu, dar nu dă impuls mai mult odată ce ajunge în partea de sus. De obicei, mai tras la faţă a motorului, mai Boost ar fi nevoie, dar nu se aplica aceasta la un motor de verde ca masina ar muri în gama inferioară.

    Transmisii
    Amintiţi-vă Ghid de joc care să ateste că preţul mai mare, mai bine de transport? Ea nu funcţionează întotdeauna. Aici este locul unde vom explica ce face fiecare transport, precum şi ceea ce ar trebui să fie cuplate cu şi de ce.

    AmerikonSS / Gromlen / Medion / Transtek:
    Acest transport conţine un set echilibrat de unelte şi este potrivit pentru orice echipat fie cu un motor de aur sau o transmisie de aur. De asemenea, este puţin mai greu, astfel de manipulare poate sau nu poate (acest lucru se bazează pe aspectul de maşină), să ia un hit.

    Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Zero Mods Tuning:
    Aveţi nevoie de un tren de rulare pentru a vă menţine ridicat de cai putere masina in forma maxima? Uită-te nu mai departe decât de transmisie albastru. Dispunând de un raport de transmisie final mai mare şi viteze mai scurte, această transmitere se face cu intenţia pură de a face dvs. de înaltă RPM Racer un concurent de top.

    Nova-T/Richter/Ventura/Attack Motorsports:
    Ca de obicei, trenul de rulare este roşu versiune mai usoara a rivalilor sai, AmerikonSS / Gromlen / Medion. Cum ar fi galben, rosu caracteristicile uneltelor de echilibrate pentru a gestiona creşteri moderate de alimentare de la alte componente electrice, cu toate acestea, în schimb, rosu are, de asemenea, de manipulare suplimentar prin creşterea de rigiditate, stabilindu-masini, care sunt cunoscute a fi coada-un fericit La Mitsubishi Lancer Evolution IX.

    Omnia Racegruppe / Norset / URSA / SpeedSciens:
    În scopul de a profita de o masina de mare low-rpm, trepte mai lungi trebuie să fie utilizate, iar acest lucru este în cazul în care această transmitere verde vine inch Acest tren de rulare dispune de extra-lungi de viteze, mai mult de cele care se găsesc atât în ​​Medion şi setari Ventura. Cel mai bun utilizat pe un low-menţionate mai sus RPM auto, cum ar fi Nissan GT-R si Volkswagen Scirocco, această transmitere permite masinii de a utiliza sale puternice de turaţii scăzute în avantajul său, în linii drepte, precum şi o îmbunătăţire uriaşă în viteza de top.

    Suspensii
    Un punct esenţial în orice maşină, în orice cursă este modul în care gestionează (care este o provocare pentru multe masini care se ocupa de rahat ca atunci când acestea nu ar trebui), şi obţinerea de suspendarea dreptului de masina face toate diferenţa de filare afară sau trântind perete de la a lua un viraj prea larg. Este un echilibru delicat care trebuie să fie fin reglate.

    Amerikon Speedsystems / Gromlen / Medion / Transtek:
    Această suspendare este setat la o setare moale. Comportamentul rezultat este mai buna tractiune si stabilitate pe şosea şi pe autostrăzi, dar subvirare în ture şi duce masina pentru a sări mai mare cu privire la orice dealuri netede. Masina va simti mult mai stabilă a trece peste denivelari mici, cum ar fi de vârf şi trotuare şi vor pierde viteza de mai puţin de coliziuni. Autovehicule care ar beneficia de această suspendare sunt masini musculare, care, în lume, sunt bine cunoscute pentru a avea stabilitate, fie nu, nu de tracţiune, sau cu nici.

    Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Zero Mods Tuning:
    Proiectat pentru autoturisme drag şi raliu, această suspensie semi-rigidizează masina, reducerea rola organism si ajuta masina accelera, dar la rândul său cauzează transformarea de la supravirare. Autovehicule care ar putea beneficia de acest lucru sunt grele fata-all-wheel-drive automobile, care sunt cunoscute pentru, în funcţie de fizica din lume, au o mulţime de subvirarea şi uneori chiar au probleme accelerare.

    Nova-T/Richter/Ventura/Attack Motorsports:
    Posibil cel mai bun suspensie în consola, devin mai rigide aceasta masina, provocand astfel supravirare mai mult şi livrarea unei mai clare transforma-in. Funcţionează bine cu mai multe maşini, fie ele drifters sau au un timp greu virajelor. Notă: Acest lucru ar trebui să fie utilizat doar cu tractiune spate ca toate roţi, maşini de acţionare nu raspund bine la acest lucru ca ei ar fi suspendarea albastru.

    Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport / SpeedSciens:
    Ca şi în suspensie galben, verde are o suspensie de configurare semi-moale pus la punct, deşi, în schimb, oferă o mare de stabilitate ca viteza masinii câştigurile şi, prin urmare, este o alegere exceptionala pentru o masina de autostrada-tuned. Cu toate acestea, ca Omnia / Norset / URSA nu în departamentul de manipulare, să fie pregătit să se confrunte cu subvirarea majore.

    Frâne
    Da, masina poate atinge viteze mari, dar în cele din urmă va trebui să se oprească, deoarece un timp de 60-0 este la fel de important ca un timp de 0-60. Ai nevoie de un set mare de frâne. Care tip este potrivit pentru masina ta, bine … care este de până la ceea ce căutaţi.

    Amerikon Speedsystems / Gromlen / Medion / Transtek:
    Un set de frâne faţă şi spate, acordat pentru o părtinire faţă uşoară. Dacă nu deţineţi masina pare a se potrivi frâne Ventura, poti sa te duci pentru aceste

    Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Zero Mods Tuning:
    Un set de faţă imparţial şi frânele spate, cu scopul de a decelerare mai repede. Aceste frâne face creşte riscul de subvirare, datorită faptului că acestea sunt foarte puternice şi vor bloca pneurile sus, care necesită mai devreme de frânare.

    Nova-T/Richter/Ventura/Attack Motorsports:
    Un set de frâne faţă şi spate, acordat pentru a avea blocare spate până cu puţin timp înainte faţă. Cauze de frânare de supravirare şi face partea din spate a masinii este mult mai probabil să alunece. Cel mai bun folosit pe spate-wheel-drive cu masini acordaje derivă, precum şi maşini de cale cunoscute, cum ar fi Elise.

    Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport / SpeedSciens:
    Un set de faţă imparţial şi frânele spate acordat cam vag. Acest lucru a fost realizat pentru a oferi stabil de frânare la viteze mari (a se evita blocarea). Căderea este că frânele trebuie să se aplice un pic mai devreme venirii într-un turn. Aceste frânele trebuie să fie asociat cu pneuri Medion ca prindere ar trebui să vă încetinească.

    Anvelope
    Puteţi întreba orice cal de curse profesionist, fie ca este vorba în FIA, FD, Le Mans, etc în cazul în care tipul de anvelope face o diferenta in comportamentul de manipulare a unui automobil, şi veţi primi un răsunător “da” de la fiecare. Acelaşi lucru se aplică în lume şi de anvelope din cele patru branduri din joc. Alegeţi cu înţelepciune, setul greşit de cauciuc mai Bork plimbare dumneavoastră considerabil.

    Amerikon Speedsystems / Gromlen / Medion / Transtek:
    Aceste anvelope a îmbunătăţi manevrabilitatea unei maşini în toată bord de către stimularea prindere cu o marjă considerabilă. Prin aceasta, masina ta devine mai bună tracţiune şi stabilitate îmbunătăţită şi este recomandat pentru orice masina care nu are în ambele domenii. Vei obtine subvirarea uşoară, dar nu face mai mult de o diferenţă care urmează să fie luate în considerare masina-rupere.

    Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Zero Mods Tuning:
    Acestea sunt un set de anvelope care cresc considerabil de accelerare prin creşterea de tracţiune. Tendinţa lor de a provoca supravirare moderat, cu toate acestea, trebuie amintit (deşi uneori, dacă ştii cum, puteţi forţa supravirare de putere).
    ~ De credit pentru a legor17 pentru o perspectivă pe supravirare putere. Anecdotice de informaţii.

    Nova-T/Richter/Ventura/Attack Motorsports:
    Proiectat pentru drift, anvelope Nova-T/Richter/Ventura sunt perfecte pentru autoturisme cunoscute driftable (de exemplu, RX-7, 240SX, 350Z, 370Z, Silvia S15, AE86, etc), deoarece acestea ajuta diapozitiv masina la rând, practic frâne aceeaşi funcţie, cu o prejudecată din spate au. Acestea sunt, de asemenea, utile pentru masini de cale, cu toate acestea, la fel ca suspendarea de aceeaşi marcă, aceasta ar trebui să fie lăsată la spate-wheel-drive de vehicule.

    Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport / SpeedSciens:
    Acestea sunt un set de anvelope pe care masinile de beneficii pe care statul pe autostrăzi. În timp ce creşterile STAT nu vă spun, că a creşte stabilitatea la viteze mari, astfel încât într-un fel, aceste anvelope a îmbunătăţi viteza de top. Ca cu anvelope albastre, cu toate acestea, acest lucru cauze de cotitură subvirarea şi, ca urmare, necesită precizie de cotitură de la şofer.

    Note finale
    1. În ceea ce nenumăraţi oameni au spus mai înainte, drivere diferite au preferinţe diferite, astfel setari diferite se vor aplica. Nu trebuie să urmaţi cuvântul meu sugestii pentru cuvânt, trebuie doar să utilizaţi acest ghid ca o baza pentru ceea ce fac şi piese le acorda pentru o configuraţie care se potriveşte stilului tău de conducere.
    2. Viteza de top nu este afectată de Stat Top Speed ​​sine, ci de Stat de ansamblu. Cu aceasta, nu este recomandabil de a merge pur şi simplu pentru cel mai bun ansamblu, aşa cum rar se ajunge la o viteza de top vreodată cu privire la orice cursa, cu excepţia pentru orice rasa autostrada.
    3. Amintiţi-vă, acest ghid este ca stiinta, acesta poate fi dovedit întotdeauna greşit. De aceea am să vă întreb, smorgasboard de jucatori din lume, pentru a vă rugăm să indicaţi de inexactităţi, astfel, fie miel sau de mine le poate fixa pentru a afişa testat şi informaţii corecte.
    4. Dacă aveţi probleme imaginind care parte să folosească pentru un anumit automobil, puteţi instala întotdeauna o parte de aur până când nu găsiţi spus parte.
    5. Bucuraţi-vă!

  11. Pentru cei care detin la T3 un Corvette Z06 setarile sunt urmatoarele:
    Corvette Z06
    Motor: galben …………………(Amerikon Speedsystems/Gromlen/Medion/Transtek)
    Turbo: Albastru……………….(Dawndraft/Kestrel/Velocicom/Zero Tuning Mods)
    Transmisie: galben…………..(Amerikon Speedsystems/Gromlen/Medion/Transtek)
    Suspensie: Albastru………….(Dawndraft/Kestrel/Velocicom/Zero Tuning Mods)
    Sistem de frânare: Galben…(Amerikon Speedsystems/Gromlen/Medion/Transtek)
    Anvelope: Galben…………….(Amerikon Speedsystems/Gromlen/Medion/Transtek)

  12. Si eu am un cont de lvl38 si am facut greseli miam luat un viper cu 1.100.000 si am regretat ca am dat atatia bani si ma intreceau toti si am dat si mutsubishi lancer x cu care ami faceam treaba foarte bine si porsele e nasol ca si cu ala te intrec cele mai bune masini sant Nissan silvia s15 (s14) Lotus elize cai iei pe toti la curbe grele nissan skyline ,GTR ,Ford GT, BMW Coupe , Subaru Impreza WRX ,Toyota Supra , Galardo ,si Mercedesul cele mai bune masini.

  13. Daca vreti sa ma adaugati la prieteni la nfs world numele meu e MISU505 SI ID DE messinger (georgetanase23@yahoo.com) pentru alte sfaturi.

  14. frate nisanul e rege …am lvl 12 si fac usor fara prea mari emotii pe unu de 24 sau chiar mai mare……succes la toti in nfs 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s