Amnesia the dark descent

Dupa cum v-am spus, mi-am luat placa video si m-am apucat de jucat una alta. Asa apare categoria GAMES.

Primul joc pe care il abordez e AMNESIA – The Dark Descent – un Adventure / Survival dragutzel in prima faza dar care nici nu l-am terminat pentru ca m-au luat dracii.

Jocul arata bine, atmosfera te prinde si uneori te sperie serios – treaba sta in felul urmator, pe la 1890 un nene in Prusia are un castel dragutz. Dupa o serie de crime dure, devine un pic bantuit.

Atmosfera e grea, lipsa curentului electric duce la iluminare doar cu puterea focului – ceea ce e enervant maxim. Tot jocul alergi dupa ulei pt lampa si chibrite. Iar daca personajul principal sta prea mult in intuneric – imaginea se distorsioneaza si starea psihica se duce pe apa sambetei.

Si ar fi fost un joc foarte bun – io m-am speriat de vre-o 3 ori de mi-a stat inima in gat – clar nu e pentru aia fricosi – iar personajul principal nu stie sa dea la cap monstrilor – si asta e frustrant, ca trebuie sa alergi sa te ascunzi cand vezi cate un zombilau agitat ca un Pepsi. Dar nu asta e problema, cea mai nasoala faza o reprezinta puzzelurile – adica pentru a deschide usa din camera X alergi de-ti iese sangele pe nas. Daca erau oarecum logice ma chinuiam – cum erau alea din Syberia – pana si Lara Croft e mai decenta – dar am ajuns intr-un punct in care am zis ca dezinstalez jocul.

Am ajuns mai departe de mijloc si e un joc bunicel, mai ales daca il joci intre un Call of Duty si NFS – daca vrei sa alternezi dar trebuie sa cauti solutia (walkthrough ) pentru ca sigur n-ai sa stii cum sa treci singur de un anumit moment.

Concluzia e urmatoare – un joc decent, te sperie calumea si atmosfera generala e foarte reusita – mai ales daca joci noaptea – pui castile si ai un monitor de minim 22″.

Dar in alergarea ta dupa chei, ulei pt lampa si chibrite – te apuca frustrarea si rabdarea ta nu e pana la Dumnezeu si inapoi, mai bine te bagi la un Resident Evil – 4 sau 5.

Nota la general: 8

Leave a Reply

