SF 2 reality

– Ai un blog ?

– Da

– Ok … ce faci cu el?

– Scriu prostii, lumea intra si fac trafic.

– Faci bani din asta?

– Cam 200 – 400 ron / luna – imi platesc netul, telefonul (abonamentul) si imi iau reviste de IT, tigari, etc.

– Deci produce …

– Ei cacat …. asta e asa …  hobby.

– Mdea … cum ai reusit sa scrii povestea aia care presa a luat-o in serios si ti-a facut probleme?

– Te referi la aia cu violatorul de la ora 23:13 sau ala cu politistii traficanti de organe?

– Zii cu amandoua …

– Ok … oricate porcarii ai abera si oricate povesti frumoase ai scrie, lumea nu ia in serios – sau nu prefera povesti cu final fericit, de aia am inceput sa scriu drame, care par cotidiene dar nu sunt, ci mai degraba scenarii posibile.

Cu violatorul de la 23:13 pot sa spun ca era simplu de facut, stim cu totii cazul acela cu un tip care injunghia in fese femei la intamplare pe strada. In loc de un cocalar am pus un tip mai inteligent, care urmarea fetele singure si le viola pe toate la ora 23:13 – intr-o anumita zona din Bucuresti. Am fost intr-un cartier mai dubios din capitala, am notat nume de strazi si apoi am facut un mic scenariu. Pentru ca aceste mici detalii fac povestea credibila, nu ca ar stii toti de strazile alea, doar ca da veridicitate faptelor. Si desi am spus ca e o poveste scrisa de mine, asta nu a impiedicat o vecina din bloc sa ma toarne la politie ca as fi violator sau criminal.

Evident ca scriu violent pe blog, povestea pare foarte reala insa nu cred ca poate fi mai mult decat o nuvela, ar trebui sa fii bolnav foarte grav mintal sa poti pune asa ceva in practica, sa mai si scapi basma curata. E in natura noastra sa gandim criminal, dar departe gandul de a pune in practica asa ceva.

Sunt scriitor – bine, asta mult fiind spus, un blogaras mai degraba – si lumea nu intelege ca eu scriu SF. Ca pana la urma fictiunea nu are doar lasere si navete spatiale 🙂

– Cum ai ajuns la politie?

– Pai am o vecina la etajul doi care sta pe net mai mult decat media gospodinelor si nu stiu prin ce metoda a ajuns pe blogul meu, a pus niste comentarii idioate, eu i-am raspuns cam fara respect. A doua zi mi-a sunat politia la usa. Am fost la sectie si am lamurit problema, mi s-a sugerat sa nu mai public astfel de “opere” pentru ca instig la violenta si ca data viitoare sa pun personajele pompieri, nu politisti 😀

– Tragic … bataie ti-au dat?

– Nu, defapt au fost amabili si nu am stat prea mult, le-am explicat ca sunt blogger, ca scriu fictiune si ca pe viitor voi fi mai putin violen pentru a nu instiga la fapte necugetate.

– Si de traficantii de organe deghizati in politisti ce ti-au spus?

– Ca nu a fost o gluma buna 😀 si ca ar trebui sa nu mai pun organele statului in povestile mele.

– Aham … in final ce sugerezi celor care scriu povesti dramatice pe bloguri?

– Sa continue sa scrie, sa evite pe cat posibil violenta exagerata si macabra, sa nu faca misto de organele statului si sa fie cat mai creativi.

– Multumesc pentru intrebari, despre masoni, evrei si extraterestri cand ai sa scrii?

– Pai sunt fumate subiectele, poate ceva cu extraterestri insa nu acum, poate mai tarziu.

 

Leave a Reply

