Fara nici o superputere

Eu nu am nici o superputere – bine, nu de alaea a la superman – dar unele citesc in cafea, dau in ghioc, altii au arta povestitului – merge mai ales la agatat fete, altii – si am cunoscut de curand un astfel de personaj – aude voci , acea voce interioara care l-a indrumat in niste momente dificile din cursul vietii. Nu, tipul nu era nici high, nici spart legal, nici pe acid, alcool, ciuperci sau ce vreti voi.

Am o amica, percepe fantomele din unele case bantuite, ca o prezenta de energie negativa, nu ca ar vorbi cu fantomele sau i-ar spune numerele de la loto, dar evident exista oameni care percep altfel realitatea.

Nu spun ca ar fi nebuni, conform manualului de psihologie, nu exista om normal intreg la minte, fiecare cu pasarica sau stolul lui.

Cert e ca eu nu simt fantome, nu aud voci, nu presimt nimic … io ce plm am? Nu merit? De ce nu am nici o putere de asta?

Poate ca io-s normal si restu is dusi cu pluta … sau invers?

3 thoughts on “Fara nici o superputere

Leave a Reply

