Post 400

Si uite cum am ajuns la frumoasa cifra de 400 de postari pe acest blog, timpul a trecut.

Pe 15 iulie 2010 am avut primul post,Β  am scris multe prostii – iar dintre cele mai citite, amintim top 10 posturi cele mai vizualizate si apreciate:

1. Viata unui interlop – se pare ca v-a placut povestea cu mafiotul πŸ˜‰

2. Fachirul a lesinat live – acest post a fost primul in Google pentru jumate de zi, am scris la 20 de minute de la eveniment, ce va mai plac mondenitatzile πŸ™‚

3. Femeile si criza de 30 de ani – aici mi-am atras ceva antipatii – dar a fost o discutie constructiva si am primit muuulte sfaturi – mai mult sau mai putin utile.

4. 25 comentarii pe HI5 – era de asteptat – creativitatea romanului naste monstri πŸ˜€

5. Linux vs Windows – primul post util in care promovam linuxul.

6. Un prost – o poveste interesanta primita de la o cititoare a blogului.

7. 10 placeri sinistre ale femeilor maritate – caterinca fara budinca πŸ™‚

8. Paid sex – dezbatere aprinsa pe tema sexului platit.

9. Dialog pe bune – poveste SF foarte probabila – votata de voi ca cea mai frumoasa de pe blog.

10. Mega review linux – Linux analizat – 4 distributii, pareri pro si contra.

BONUS: Top 10 BAD – cine l-a ratat!

Ce am realizat cu acest blog? Practic nimic – dar macar e ceva de capul lui, in fiecare zi 100 de persoane intra sa vada ceva nou, frumos, carcotas, hazliu – pentru ca ALEXI e BAD!

Leave a Reply

