Dan Diaconescu Pilaf

Am citit intr-un ziar despre Dan Diaconescu, apoi am citit si pe net. Ideea generala a fost – pana acum jumate de an – una buna.

L-am apreciat pentru ca reusea sa faca doar cu o garsoniera zeci, sute de mii de euro – si prin faptul la dintr-un simplu ziarist a ajuns un om atat de celebru.

In momentul in care am auzit ca-si face partid, am inteles ca omul a inebunit – vrea sa devina presedinte. E greu – eu il inteleg ca merge pe principiul lui Becali ( daca Steaua are 2 milioane de fani => iese presedinte – fapt ce nu s-a adeverit) – semn ca romanii adora circul dar nu sunt atat de nebuni. Nici Vadim nu a ajuns presedinte – desi a ajuns in turul 2.

Revenind la Dan Diaconescu – eu cred ca omul se supraestimeaza – posibil daca stai printre nebuni sa ajungi si tu unu la randul tau. Acum nu-mi mai place DD. Nu ca as fi fost fanul lui Number 1, dar mi-am pierdut si ultima bura de interes. Multi oameni au o cariera frumoasa, ajung importanti in multe domenii – dar la un moment dat o iau randeaua si nu stiu cand sa se opreasca.

Pacat …

3 thoughts on “Dan Diaconescu Pilaf

  1. DD e un om influent, orice s-ar zice. de-aici pana la a acndida… nu e mult. castiga si mai multa notorietate, chiar daca si el stie ca nu castiga…. o sa zica ca vrea asta

Leave a Reply

