Io la ce comentez?

OK, blogging-ul nu mai e la moda … am inteles, d’aia mi-am facut si eu un blog – sa ma exprim, sa-mi dau cu parerea, sa impresionez fete pe care inca nu le-am iubit, dar nu poti sa fii la fel de creativ in fiecare zi.

Mai sunt si zile proaste … cand iti vine sa-ti bagi pwla-n toate cele si sa te apuci de tras cu arcu’ in cutii de bere.

Apoi sunt zilele cand n-ai inspiratie, nu stii ce cacat sa scrii – vezi aceleasi stiri, aceleasi pitipoance, aceeasi trolli – si te saturi, te scarbesti si-ti vine sa-ti iei campii.

Si vine ziua cand esti productiv, si bagi kilometri de text si vrei sa iei atitudine, sa salvezi lumea, s-o phooti pe miss univers – iar atunci nu te citeste nici dracu – fie ca e sambata si toata lumea e in oras fie ca e 5 dimineata si toti dorm.

Concluzie, n-o sa ne intalnim niciodata pe aceeasi frecventa – de aia am pus categorii – sa cauti ce vrea muschiul tau!

One thought on “Io la ce comentez?

Leave a Reply

