Scapa de virusi (aproape) gratis!

Daca ai luat un virus / vierme / troian si nu aveai protectie – uite in continuare mai multe variante de a scapa de lighioane.

1. BIT DEFENDER online – are avantajul ca nu trebuie sa-l instalezi, il rulezi din browser si detecteaza goangele din compul tau.

2. AVIRA Antivirus – e un program gratuit, face update-uri – l-am folosit o perioada insa printre cele mai mari probleme ale lui e ca nu stie sa dea disinfect ci doar delete.

3. AVAST – asta-l folosesc si eu acum, la fel de gratuit, percepe si amenintarile online – navigam ieri pe niste site-uri dubioase si mi-a detectat niste troieni sau autorizari dubioase. Recomand.

4. Kaspersky Antivirus – cel mai bunicel dupa mine, daca nu vreti sa-l cumperi, ia-ti revista CHIP – primesti o licenta pentru luna in curs – astfel citesti si o revista de IT si protejezi de virusi. Nu e gratis dar e bun.

Nu uita de solutia pentru curatarea lui AUTORUN.INF care o gasesti >> AICI.

One thought on “Scapa de virusi (aproape) gratis!

  1. Aș încerca și eu să folosesc Avast-ul, am un nenorocit de Norton Anti-virus care e bun de nimic. Utile sfaturi 🙂

Leave a Reply

