Guma Turbo si Teoria Comentatorilor

De mult vroiam sa vorbesc despre guma Turbo, aia cand eram noi draci si molfaiam in timp ce jucam hotii si vardistii.

Era buna – defapt erau chimicale bune – si nu le pasa la parinti pe vremea aia de calorii, zahar, ADHD, vegetarieni sau alte tampenii de genu.

Revenind la titlul de mai sus, pe site-ul asta gasiti varianta originala. Eu o sa pun fiecare calitate a comentatorului – versiunea reala.

“Era o vreme când guma Turbo era la moda şi pe atunci circula zvonul că ar fi fost făcută din piele de câine.” – Textul + intriga – zic eu ca e trasa de par intriga asta … adica aia omorau caini sa ne dea noua ciunga? Nu e rau, chinezii mananca HOT DOG, fara HOT – si nu au murit, deci chiar in cel mai rau scenariu … tot nu e letal sanatatii – dar evident ca omul vrea sa socheze.

Sa vedem ce zic altii:

1.”pt turbo eram in stare sa fac orice. eram fan. la un moment dat cumparam si poze. numai sa fac colectia. generatie de rumegatori.”

– Asta e fanul, ala care-i place “No matter what!” – gen baga caine, sarpe, camila – ce vrei tuh numa’ da-mi ciunga!!!

2. “Eu imi amintesc ca se spunea ca e facuta din oase de cal…”

– Ori vrea sa contrazica – deci e semi TROLL – ori voi sunteti prosti, ea stie versiunea corecta – deci TROLL.

3. “Vand GUMA TURBO – 5000 lei vechi bucata !”

– Spammer-ul sau opurtunistul – face bani pe pasiunea altora – simt bijnitzaresc 😉

4.”frate chiar ai guma turbo?vreau si eu”

– fan Nr 2 – dupa ala primul … cuparatorul lu’ spammer 😉

5.”Da, tin minte acum ca 10-12 ani cand eram copil colectionam si eu surprize. Imi aduc aminte cu placere de acele vremuri. Era frumos. Imi vine in minte acel sentiment de anticipare, sa vad ce surpriza o sa gasesc, daca era una noua sau o asa zisa “dubala”.Cred ca exista o generatie Turbo.”

– asta e genul geek pasional – tre sa se exprime corect si mult … apoi posteaza inca un comment unde se scuza ca a scris nush ce cuvant gresit.

6. “Si eu am ceva guma Turbo. Se mai gaseste pe la alimentare, este sigur la Cluj si Bucuresti, eu am gasit. Totul e sa intrebi…”

– asta e ala SALVATOR – solutia geniala “Totul e sa intrebi…” – noua nu ne-ar fi dat in cap, om fi retarzi si daca nu ne zicea el asta muream de pofta … 😐

7. “Huăăă turbiştilor!!! Eu am făcut parte din clanul concurent, cei cu gumă Minti. Aia avea abţibilde cu actori şi cântăreţi, făcusem aproape toată colecţia.”

– a aparut si HEITARUL – ala ANTI frate …

8. “Am auzit ca iar se gaseste pe la un magazin prin Bucuresti …”

– ala care are impresia ca ar fi auzit ceva util … dar nu e sigur

9. “Ce e cu miturile ca guma Turbo e facuta din piele de caine sau din cine stie ce parte a calului. Va spun eu adevarata provenienta a ingredientului principal: coada de caine! 🙂

In momentul de fata as face cam orice pt guma care mi-a facut copilaria.

– asta e gen Perversu’ dupa Guma Turbo – ar face orice … ORICE!!!

10. “am si eu o colectie de aprox. 2500 “surprize” din guma. Turbo, Ulker, Cincin, Lazer, Minti, Bombibom. Am dubluri, dar si cateva lipsa. Vreau sa fac schimb. Doreste cineva?”

– bunul samaritean – nu e interesat de CASH – doar de schimb – si asta un fel de geek cu principii 🙂

11.”Salut! Pentru cei interesati am odorizante de camera/masina cu miros de guma TURBO, 40 ron.”

– spammer-ul care are o solutie semi alternativa – care nu prea are nimic de-a face cu subiectul de mai sus, doar asa … tangent.

12. “Nu mai vb prostii va zic eu ca ştiu un roman care muncea in Turcia la fabrica de guma in Turcia si făceau mI multe tipuri de guma care le transporta in România,când a venit in tara ia povestit tatălui meu ce viaţa a dus acolo in fabrica dormea toţi nu avea nici toaleta iar nevoile si-le făceau toţi in cazanele acele unde făcea guma de mestecat ASA ca nu mai spuneti voi ca era marca buna ca era de la turci, sunt in Belgia si vad cu ochi mei cum muncesc turci astia lăsa mustele moarte pe carnea care o vinde si nimeni nu spune nimik va asigur ca mai bine mestecati guma de la bocancii dumneavostra si ca surpriza opriti numărul marimi e mai sănătos cu stima si respect”

– asta din unrma e za HITLER HATER – un fel de level 40 heitar … esenta raului pur 🙂 – te face sa te lasi de ciunga si sa devii vegetarian – asta daca ai sa crezi toate balivernele 😉

Mai sunt si comment-uri pozitive, dar pot dezvolta o mini teorie referitoare la analiza de mai sus.

Teorie generala asupra comentariilor pentru o tema data:

Daca se posteaza o tema de interes general, cu subiect de dezbatere – vor fi

– 20% – talibani pozitivi, care sunt alaturi de tine, 100% deacord cu ce zici tuh

– 40% – oameni deacord cu tine ~ 65% din ce zici tuh,

– 10 % – hateri talibani – ANTI orice ai zice tuh

– 20% – spammeri care incearca sa vanda sau sa promoveze ceva

– 10% – de umplutura – vb ca ca se afle in treaba ori sa dea o solutie de 2 lei.

Leave a Reply

