NU vrem vechiul ROM inapoi!

Am auzit de cauze idioate frate … sa-l salvam pe Raresh care sufera de o maladie rara si in fiecare an are 5 ani si nevoie de sange sau bani.

Dar azi am hotarat sa va iau la ranga … da da … LA RANGA!

Uite motiv pentru facut valuri, am inteles ca nu mai aveti de salvat delfini, sa militati pro vegetarianism sau sa ma bagati in secta AMAWAY.

Nu tata … ceva mai serios, demn de facut CAUZA NOBILA pe Facebook!

NOI VREM VECHIUL ROM!

Asa … si? Rom a avut tot timpul acelasi gust de 2 lei … ciocolata de proasta calitate – nu ca aia de la znikers – ca aia stiu sa puna E-uri calumea si sa dea un gust bun … ROM a schimbat doar ambalajul. Si a pus steagul SUA.

De ce vreti vechiul Rom inapoi? V-a palit nationalismul? O sa va spalati iar cu sampon de urzica, sapun facut de casa si o sa beti Frutty Fresh?

Nu cred … cred ca din plictiseala v-ati apucat de prostii.

Cred in Rares mai mult decat in cauza voastra, cu Rares am impresia ca nu imbatranesc, ca Rares asta e personaj de SF … pe cand ciocolata voastra e o gaselnita de 2 lei.

5 thoughts on “NU vrem vechiul ROM inapoi!

  1. Esti un mare prost.Ti-o zic direct si pe romaneste. Din cauza astora ca tine dispar modelele autohtone si ne ducem de rapa ca natiune . Trebuie sa pastram fiecare lucru care ne defineste si sa il promovam pentru a ne reveni (nu suntem pierduti, si de asta nu isi da seama foarte multa lume, mai sunt foarte multe sanse daca generatia tanara e constienta si invata din greseleile incompetentilor care nea-au dus in aceasta situatie) , nu sa promoveze inconstientii ca tine Halloweenul, Valentine’s Day, McDonald’s si lista poate continua la nesfarsit. TREZIREA!

    Si Frutti Fresh’ul (nu Frutty Fresh) nu este marca romaneasca, faci o confuzie foarte mare!

    1. Daca te fac Gay ai sa te agiti pentru ca te-am facut poponar, desi probabil nu esti – insa eu nu afirm cacaturi despre o persoana fara sa o cunosc.

      Cam asa ai dat-o tuh mai devreme … ca eu nu-s nationalist.

      Sunt deacord ca trebuie sa cumparam produse romanesti, nu mananc la fastfood si nici nu-mi dau cu makeup pe mecla de halloween, dar produse CALITATIVE, bune, sa le cumperi din placere si pentru utilitate.

      Revenind la faza cu ciocolata ROM, este un produs care se loveste de management si marketing. Iar firma care produce ciocolata ROM – a hotarat sa puna steagul SUA. Treaba lor, daca asa s-au gandit ei ca vor sa vanda mai bine ciocolata … strategie de marketing.

      Daca pe tine te defineste ciocolata ROM – si o ridici la statut de simbol national, atunci ai o mare problema … pentru ca e doar un produs, NU O VALOARE NATIONALA.

  2. Inca ceva ce am omis: tarile foarte dezoltate ca Franta, Germania etc. sunt asa pentru ca si-au pastrat marcile si cultura….nu s-au lasat pacaliti asa usor ca prostii de romani!

    1. Eu nu ma simt prost ca ROM-ul are steagul USA pe el … dar daca produsele noastre nu sunt competitive si nu sunt promovate calumea, este problema firmelor care le comercializeaza, nu e a mea.

Leave a Reply

