Heitar

Bah … esti nasol. Sincer acum, dupa ce ti-am citit blogul deja nu-mi mai vine sa postez. Am vazut cat de radical si cu mooya poti fi ca imi scade pofta de viata.

De ce? Pai cu atitudinea asta mi-ai stricat ziua baaaa … si era o zi buna.

Transferul de energie negativa exista si tuh mi-ai turnat in subconstient 2 cisterne de posomorare, tristete si sentiment de vinovatie.

Dar am avantajul ca te stiu, te-am vazut acum 2 ani – erai slab, cu ochelari si nici o femeie pana-n 30 de ani nu s-ar cupla cu tine … nici aia n-ar face-o daca sentimentul matern nu i-ar bate in tzava cu mopsul si ceasul biologic n-ar suna ca alarma de incendiu.

Si uite ca te cred ca esti frustrat si nefericit, ca nu ti-a mai zis nimeni – intreg la minte – ceva bun. Desi ai si tu fanii tai, haterii mai mici – aia de-l urasc pe Pikachu.

Tie nu-ti place muzica rock, dance, ’80, ’90, swing, rave, DnB, etc. … doar psikadellic trance si Nina Simone. Iar Nina Simone asculti ca sa ai ce vorbi cu o heitaritza care-ti place si trebuie sa aveti un subiect de conversatie.

Baaa asta … ia mai dute-n spanac si fa un dus cu apa rece, bea un ceai de tei, fa siecs si ai sa vezi ca dracu nu e asa negru … e in HD.

Faza e ca cine nu te cunoaste, te crede bazat … ca trendul gloatei e sa urmam unu care mananca mult kkt. Ala este lider de osti si clarvazator. Ala cu simtzu critic e ciobanul oilor de pe net. Daca esti pozitiv sau sustii ceva – esti prost.

Concluzie … si eu urasc niste chestii / oameni / evenimente – dar mai si apreciez ceva … tu? Doar pe Nina Simone.

Leave a Reply

