Herlock Sholmes

Am un amic, de 4 ani sta cu prietena lui si o iubeste mult insa ea pe el mai putin. Desi stau impreuna intr-un apartament, singuri, dau impresia unui cuplu stabil si foarte iubaret.

In realitate lucrurile stau ceva diferit, si cand spun diferit ma refer la sensul tragic al viitorului acestui cuplu.

Amicul meu, sa-i zicem Flavius, o stie pe Minodora (sa-i zicem asa) de 6 ani si la inceput lucrurile erau foarte pozitive pentru amandoi, insa Falvius nu prea a iubit la viata lui. S-a indragostit iremediabil de aceasta femeie.

Minodora arata foarte bine, este animatoare intr-un club celebru din Bucuresti si traieste viata un pic mai mult decat celelalte femei. Si desi declara faptul ca Flavius e singurul barbat din viata ei, am banuit eu ca tipa asta e “gura mare” … dar am sperat pt amicul meu sa ma insel.

Anul asta Minodora a fost in Ibiza si a stat 3 luni, a prins un contract intr-un mare club si a facut ceva bani. Flavius lucreaza in IT si are si el un salarui frumusel, nu cred ca banii au fost o problema in acest cuplu.

Lucrurile s-au schimbat odata cu sfarsitul contractului Minodorei, dupa ce s-a intors in Bucuresti a inceput sa fie trista, suparata si nefericita. Oricat a incercat Flavius sa afle ce se petrece, fie a primit vesnicul “NIMIC” fie … “ma doare capul” – si a considerat aceste vaicareri lucru normal.

Insa de 2 saptamani Flavius a angajat un detectiv particular si l-a pus pe urmele Minodorei.

Acum Flavius a venit pana la mine si stam amandoi la masa cu un plic albastru de marimea A4 in fata.

– Stii ca nu e bine ce ai sa gasesti acolo, zic eu … esti sigur ca meseriasul ala e profi?

– La cati bani i-am dat, asta ar mai lipsi. Stii ce … Alex, ne stim de multa vreme, nu vrei sa deschizi tu plicul asta sa arunci un ochi – eu n-am nervi acum pt asta …

– Bah … radem, glumim … deschidem ce platim … iau un cutit, rup partea de sus – puteam sa trag de ata aia alba da’ efectul de  viking disparea. Ma uit in plic, 4 coli A4 cu un eseu – tipul asta nota si cand se ducea Minodora la consignatie :)) … apoi vre-o 30 de poze color, de dimensiuni mari – ca de nunta … le scot, ma uit la ele … si un nod imi sta in gat. Beau un gat de apa, ma relaxez … si pun o moaca de om socat pa fatzalau.

– Ei si ???? Cine e in pozele alea ????

– Eu … cu cea mai serioasa moaca posibila ma uit la el si-i spun … asa ceva e inadmisibil …. arunc teancul de poze pe masa …

Flavius are un moment de tacere dupa care ma bufneste un ras isteric, fortat … apoi vine rasu’ ala clasic … gen cand te gandilla careva … si randeam eu de ma cracanam …. deja cu lacrimi … apoi si Flavius a schitzat un zambet … apoi un ras calm dupa care explozie … hohote de ras … isterie generala.

Apoi ne-am calmat … am mai ras ceva timp … apoi ii dau replica:

– Si cat ziceai ca l-ai platit pe Herloc Sholmes?

– 2000 euro …. dooouuuaaa miiiii deee eeeeeuro.

– Bah, parca frate-su era mai atletic, uite ce fatzalau de neam prost are … :))

– Cum mai, imposibil asa ceva … sa citim raportul … pfai …. il omor pe nenorocit.

Care era faza … in raport, intr-adevar Minodora s-a intalnit cu un tip tanar, si l-a pupat pe obraz, au mers amandoi intr-un apartament, au stat 2 ceasuri apoi amandoi au iesit din scara blocului, ea l-a pupat pe el si el i-a dat niste bani. Numai ca tipul era fratele Minodorei si aceasta ii daduse mutli bani la viata ei iar acum ii era lene sa mearga la bancomat … si se hotara sa treaca pe la el sa vada ce mai face.

Concluzie – dai un ban … dar dai degeaba.

Leave a Reply

